-Kawan Aku-

Demi mereka....Demi Agama,Bangsa dan Negara...

Assalamualaikum....


Kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung....
Selamat berjuang buat mereka.
Moga Allah melindungi kalian.
Moga Allah permudahkan segala urusan dan pendamaian.Amin.Insya Allah.

Kepada keluarga mangsa yang terlibat dan terkorban.
Anda pejuang di medan kehidupan.
Allah memilih kalian kerana kalian mampu untuk menempuhnya.
Anda pejuang sejati.Percayalah.
Semangat juang kalian semangat buat mereka yang lain.Insya Allah.
Ucapan terima kasih pasti tidak mampu merawat.
Namun iringan doa dan sokongan buat kalian.
Pasti ada daripada kami.

Untuk diriku dan masyarakat di luar sana.
Doakanlah terbaik buat negara Malaysia yang tercinta.
Doakanlah semoga segalanya dapat di selesaikan dengan sebaik mungkin.
Tanpa banyak lagi pertumpahan darah yang berlaku.
Kerana kehilangan itu pasti sangat terasa.

Doa senjata kita.Doalah iringan semangat buat mereka.
Insya Allah.Allah merahmati perjuangan kita bersama pertahankan negara.
Maka berdoalah.

PrayforSabah.


13 pesanan buat ayut :

Remy hazza said... Reply To This Comment

perjuang mereka belum selesai... tapi perjuangan ayut kat ga remy dah tamat...... mcm ada terbau sesuatu disini........he3

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Pray for our soldier and police..

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

semoga hal ni boleh setel cepat...

IeZwa RazK II said... Reply To This Comment

Hye, Dah join ke belum Mini GA by Iezwa RazK? Kalau belum join, jemputlah join ye. Ada 40 hadiah menarik untuk dimenangi :)

http://aqueiez95.blogspot.com/2013/02/mini-giveaway-by-iezwa-razk_15.html

pha is said... Reply To This Comment

ameen..

Dezee said... Reply To This Comment

Dezee baru jer tau benda ni sebenarnya..sebab keluar gelap balik pun gelap..jadi berita pun xsempat tgk..luckily ada sahabat yg update..salah seorangnya ayut la.so thanks..:)

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Semoga semua ini segera berakhir.

hana hadi said... Reply To This Comment

risau jugak hana. kenapa xbg tentera ek. kenapa polis..

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

Sama2 kita doakan moga mereka dilindungi....

iietamalek said... Reply To This Comment

Samasama kita berdoa untuk kesejahteraan negara kite..

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

shida sebak la ayut huhuhu..

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

terima kasih doa kamu smeua

azizah :) said... Reply To This Comment

pray for sabah! harap2 semua ni akan berakhir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...