-Kawan Aku-

Jom Ber"Make-Up"

Asssalamualaikum...


Siapa tak suka cantik..tak suka tampan kan?
Semua nak tak terkecuali diriku yang muka bulat ini.ahaks! ^^

ok-ok.
Jom kita ber'make-up' cara Islam.


Berwudhuk wajib 5 kali sehari..kalau lebih makinlah berseri-seri ^^
Solat wajin 5 kali sehari..kalau lebih mesti lagi sihat dan selamat kan ^^
Muka dan badan selalu dah cuma kena 'lebih tebal lagi tepek' yer.
Yang lain tu pon selalu 'tepek nipis-tipis'.
Pasni kena 'tebal-tebal' la jawab yer.
BArulah 'make-up' yer cantik ^^

Walaupun kita terutama diri yang menulis ini sering kelalaian.
Namun,marilah kita refresh semula.
Tak banyak...sikit.
Baiknya buat selalu banyak-banyak.
Haaa...
Memang confirm muka naik seri dengan solekan sebegini ^^
Selamat Beramal semua!

19 pesanan buat ayut :

abah khalisha said... Reply To This Comment

Cukup menarik!

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

sbb tu bila nak makeup, seelok2nya ambil wudu' dulu (amalan ni utk pengantin yg akan nak bernikah selepas solat isyak, dah ada wudu' xyah cuci makeup, boleh terus solat). bertambah naik seri nnt :)

Amin A. R said... Reply To This Comment

untuk yg ini, laki pompuan leh make up :)

Lissa LaLissa said... Reply To This Comment

mekap yang paling berkualiti, selamat di gunakan, mujarab dan aling baik.. di sukai Allah.. ehhe ^^

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

haaa..cara ini, serius akan jelita sentiasa.. :)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

hihihi entri yg menarik ayut...jom make up tebal2 jom...

azizah :) said... Reply To This Comment

marilah kita beramal.. mudah2an kita jadi lebih tawadukk

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

petua yang bagus!

pha is said... Reply To This Comment

smoga dapat diamalkan...

onie said... Reply To This Comment

good :D

Remy hazza said... Reply To This Comment

make up utk kesempurnaan..... itu yg terbaik.....

remy tag ayut utk segmen mak dara.....jom join...

http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Aku ingatkan make up tadi..kkikkkkkkkk
Thanks atas perkongsian ini

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

nice entry ayut

aisya said... Reply To This Comment

thanks cik ayut.. nice sharing.. =)

نورعيم said... Reply To This Comment

kalau mekap mcm ni sy pun nak. hihi.

izzah said... Reply To This Comment

Alhamdulillah...jom make up sama2 esp utk kcntikan utk suami...kos xde,pahala pn dpt;-)

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

mekap camni always terpancar kecantikan sejati.. nice sharing.. ;)

iietamalek said... Reply To This Comment

Thanz sharing ayut

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

berseri2 muka mekup mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...