-Kawan Aku-

Kampungku yg Sunyi

Assalamualaikum...


Last weekend sebenarnya balik kampung.Kebiasaannya aku memang excited kalau balik kampung ni.Tapi akhirn-akhir ni macam sunyi je kalau balik kampung.huhuhu.Semua orang sibuk.Semua orang ada agenda masing-masing.Dulu balik kampung mesti ada yang tunggu.Mesti ada yang teman.Tapi tu kisah dulu.... ^^

Sekarang memang tak tipu.SUNYI.
Sampai aku boleh layan naruto.

ni Naruto Shippuudden Episode:265.Aku layan sampai Episode 273.Ada lagi sebenarnya tapi simpan buat stok.hihihi

Sampai aku boleh layan canimals.hahaha.


Tengok betapa sunyinya kampung sampai mencari sesuatu untuk mengelak diri daripada fikir bukan-bukan. ^^ Hari berganti hari.Suasana juga akan turut berubah.Dalam sedar atau pon tidak,aku juga semakin membesar.


Macam Adam Fahim.
Sempatla jumpa sehari.hihi.Pastu Adam pon kena jumpa nenek kat kampung lain ^^ Adam dulu kecik.Sekarang?? Adam sangat sihat + COMEL! Silalah comparekan dulu dan sekarang si Adam ini.hihi.



Tu la kisah kesunyian di kampung balik lepas.
Sebenarnya ada pergi majlis kawan sekolah dulu-dulu.
Lain entry kita share-share ea pasal pengantin ^^


"Ya Allah,Selamatkanlah Bumi Sabah.Berkatilah perjuangan perwira negara di sana.Engkau lindungi mereka agar mereka pergi dan pulang dengan selamat.Amin."

19 pesanan buat ayut :

ANNA MARIANA said... Reply To This Comment

sama2 lah kita berdoa ye...

:: Mrs.Eady :: said... Reply To This Comment

amin!~

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

biasalah tu. mcm akak kt rumah parents pun makin hari makin sunyi, kalau blk kmpg arwah atok nenek pun dah sunyi sbb diorg dah xde. huhuhu

let's pray for sabah!

ummuaidan said... Reply To This Comment

Rasa sayu kan bila balik kg sunyi2 gitu...takperlah at least leh jgk2 kampung sekali sekala.

hazwan hairy said... Reply To This Comment

amin3...

Kakzakie said... Reply To This Comment

Cuma bila balik kampung nostalgia masa kanak-kanak tak boleh lari dari minda kan..

izzah said... Reply To This Comment

alahai si comel adam....

kt sini pn sunyi jgk ayut...dah nama kampung, mmg tmpat yg sesuai nk tenang kan fikiran...tu yg slalu sunyi jer...

QA's ~ mamapapa said... Reply To This Comment

Alololo..ayut..xmo sedih2 ye..chill :)

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Semua ada tanggungjawab masing2..sibuk ngan kerja dan keluarga...
Tapi tak per ler..layan kartun best gak..hahaha

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

ayut...singgah sini...tiba2 rindu pulak kat adik akak ni... he he he...

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

sunyi sungguh tu..

amiinnn.

نورعيم said... Reply To This Comment

hah, betul la. masing2 dah besar panjang sibuk dgn aktiviti sendiri. kalau nk jumpa tu punya la susah.

dua masa je blh jumpa rmai2 gini. kenduri kawen dgn kenduri tahlil. hmm.

aTieYusof Family said... Reply To This Comment

Moga Bumi Sabah kembali aman..amin!..
erm bila kg terlalu sunyi, bosan plak ye..tak tau plak nak buat apa..hehe:)

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

mmg nampak kesunyian itu...
eh..comelnya adam..!

Remy hazza said... Reply To This Comment

jgn biarkan sunyi berlarutan...jiwa kacau nanti....he3

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

hehee syok ke cite tu..boring kot ^_^

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

comel nya adam..pandai pula posing

azizah :) said... Reply To This Comment

seronok balik kampung even sunyi... tp bila balik kg teringat memori dulu2.. tu buat sayu...

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

time bosan, best la layan cite kartun :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...