Followerku..

Perubahan Sebelum Keberangkatan.

Assalamualaikum...


Hari ni terasa sangat cepat masa berjalan.
Sibuk-sibuk buat kerja pastu toleh tengok jam.
"aik??!pukul 1 dah?"
Pukul 1 pergi rehat.Balik rumah pastu pergi cari makanan.Makan-makan buah sampai pukul 1.30.Masih ada 1 jam nak masuk kerja semula.Baring-baring terlelap.Bangun je dari tido,pening.Tengok jam kat handphone.
"What??! 2.40 dah?"
Solat semua pastu pergi kerja.Masuk office pukul 3.00.Lambat sudah setengah jam. =.=" Semua senyap je aku lambat.hahaha.Budak last day memang macam tu.Terasa diri terabai dan tidak dihiraukan.hahaha ^^


Bermula esok aku akan pergi ke Shah Alam.Ahad akan bermula segala benda baru dalam hidup aku.Blog juga mungkin akan terabai sementara.Kalau terabai lama tu tak tahu la kan.Yang pasti aku tahu nanti blog aku akan jatuh merudum segala trafik dan semua readers.hihihi ^^ Terpaksalah kan.No choice.Ada jugak bagitahu kat En B suruh jenguk-jenguk blog ni.Tapi tak tahu la nanti En B sempat singgah ke tak.hahaha ^^

Jadinya,bermula hari ini,blog aku tidak akan ada lagi Comment Moderation.Setting akan kembali seperti asal bila aku balik semula.Insya Allah.Entry nak buat autopublish pon tak sempat dah.Last-last ni macam-macam kena buat.Lebih-lebih training kepada pengganti aku.Selamat bekerja buat dia kat sini. ^^

Tu jela perubahan.Tajuk macam banyak je perubahan nak buat kan?hahaha ^^ Apapon Happy Blogging buat semua kawan-kawan.Ada kelapangan aku akan terjah rumah korang.Keutamaan pastinya dalam senarai bloglist.hihihi ^^ Blog-blog dalam tu la yang akan aku terjah dulu.Blog-blog dalam tu jugaklah dapat kelebihan untuk income mereka.

Ha...sebelum aku lupa.Kalau ada hadiah-hadiah yang aku dapat sebab bertuah dalam GA/Segmen yang dianjurkan,memang aku perap dululah kat office.Hujung bulan 4 nanti baru aku boleh amik.Untuk sesiapa yang tagged aku untuk join,maaf bebanyak sebab tak boleh nak beri komitmen pulak.Bulan 4 memang bergelumbang dengan kursus Shell.

Ada kesempatan pasti aku muncul lagi... ^^


27 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

nanti jgn lupa yui tau =(

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

ayut...am gonna miss you... meh sini email meh..bagi phone number...bley sms... hu hu hu... nanti kakak sedih jer...

RIZZNA said... Reply To This Comment

hahahaha....ni nak tukor kojer baru kerrrr just nak berkorosus?

nnti CiM jengah2 sini skali skala tiup habok

Unknown said... Reply To This Comment

selamat berkursus ayut....takpe nanti ada ruang boleh curi2 bukak blog kat tempat kursus tu....hihi

Miss N™ said... Reply To This Comment

selamat semuanya....
jaga diri,.. :)

Cik Puan said... Reply To This Comment

wahwahwahhhhh...ape2 pon selamat menjlni khidupan bru..cayok2 dear ;)

Nik said... Reply To This Comment

moga di permudahkan segala urusan. buat yg penting dulu.blog ni jengah bila2 free..hehe

Unknown said... Reply To This Comment

ayut.. sure jijah rindu ayut nanti..huhuhu :( xleh nak ayut nk tahu perkembangan jijah n baby..huhuhu rindu ayut tau!

jaga diri baik2 k.. selamat menjlni kehidupan yg baru..hehe

Umm AA said... Reply To This Comment

Alaa sedih lah plak nak berpisah nie kan yut..ntah ade khabar ker tidak ker jrg2 ker...:) anyway take care ..ade ms updatelah..panjang umur nanti akak balik kta jumper yer...inshaallah

Ujie Othman said... Reply To This Comment

Ooo..lama berkursus.
Best jugak lalui hidup baru..cabaran baru.

hana hadi said... Reply To This Comment

dah satle dah kan semua kerja.. xyah la masuk ofis..heheh :P

suka hati je kan

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

jaga diri tau ayut..moga semuanya akan ok

THE AUTHOR said... Reply To This Comment

Ok..jaga diri yek..

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

selamat berkursus ayut

Unknown said... Reply To This Comment

wahh bz nya ayut...enjoy kusus nnti.....;)

Cho Zila said... Reply To This Comment

bizi... bizi... enjoy kursus nnt... so takder comment moderation

hazwan hairy said... Reply To This Comment

cpt2 online..haha...semoga sglanya berjln lncr

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

wahh sbuknye dear hehee..sama la kite huhuhuu..

iietamalek said... Reply To This Comment

Menunggu entry baru darimu..

Hehe

QA's ~ mamapapa said... Reply To This Comment

Moga sgala2nya baik2 saje ye,ayut..:)

Anonymous said... Reply To This Comment

All the best yer !

نورعيم said... Reply To This Comment

takpe, kerja lg penting. akak jgn lupa sy tau. hikhik.

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Semoga semuanya selamat...

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

sorry ayut.. lama akak xjenguk sini.. sampai xtau ayut g kursus..

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

alalal..ciannya ayut ne..sabar ye.kursus mmg cmtu

Cik Rose said... Reply To This Comment

Ayut dah bz ye.. moga terus sukses :)

Unknown said... Reply To This Comment

doakan yg terbaik utk ayut.......

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...