-Kawan Aku-

Khamis Yg Spontan: Diam dan Bising

Assalamualaikum...




Bila kita diam,
Ramai cakap kita sombong.

Bila kita bising,
Ramai cakap kita tak sopan.

Bila kita diam,
Ramai cakap kita tak nak berbincang.

Bila kita bising,
Ramai cakap kita berlagak ketua.

Sedih.

22 pesanan buat ayut :

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

kita memang x boleh nak puaskan hati semua orang...

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

kita tak leh nak ikutkan sgt kata2 org yg oenting diri sendiri ayut.tak mau sedi2

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

gitulah manusia, ade je yg x puas hati ngan kita. sabar ye ayut

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

yelah..mcm2 kan..jadi diri sendiri dan sentiasa bersikap sopan je kan ayut.. :) biarlah org nak kata apa..

iietamalek said... Reply To This Comment

Semuanya serba tak kena kan...

ummuaidan said... Reply To This Comment

Mungkin kita kena mengambil jln tengahlah tuh..be moderate..:)

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Kesimpulannya, diam dan bising jika perlu sahaja.

Remy hazza said... Reply To This Comment

ayut...camtulah realiti kehidupan.....kena pandai sesuaikan keadaan....

Lissa LaLissa said... Reply To This Comment

huhu a'ah kak., susah nk puaskan hati orang sekeliling ngan keadaan., huhu

نورعيم said... Reply To This Comment

org salu ckp sy mcm sombong sbb xbyk ckp tp biarlah. mls nak puaskn hati org.

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

hehe biasalah tu ayut...yg penting kita cuba je yg terbaik...apa org nak cakap biar dia lantak

Cik Nur said... Reply To This Comment

kesimpulannya, bukan mudah kita nak puaskan hati semua org kan...

Nora Karim said... Reply To This Comment

Pendek kata kena la sesuaikan diri dengan keadaan...

nea lopah said... Reply To This Comment

Just be urself kan?? hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

mulut org mmg cmtu.

LiYa HaNiF :: said... Reply To This Comment

macam2 kan... gtuler kehidupan... buat salah tak buat pun salah :)

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

setuju

Deqla manjew said... Reply To This Comment

ssh nk puaskan hati org...jaga hati sndri je la gitu..huhh

caliph shuriken said... Reply To This Comment

wahh, serba salah kn...

ros_reeza said... Reply To This Comment

semua pun orang kata.. jangan fikir sangat pasal orang lain.. eh, boleh ke?

azizah :) said... Reply To This Comment

tak semua kita dapat puaskan hati orang.. apa yg kita boleh buat kita buat jelah.. yg pasti nawaitu kita ni..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

susah nk puaskan hati semua org kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...