-Kawan Aku-

WW #49: Kek Kahwin

Assalamualaikum...






^_______^

eh?

=.="

p/s: gambar last tiada kaitan dgn gmbar yg len.sekadar peringatan.
Gambar: Google Picture

26 pesanan buat ayut :

Farisha Lyssa Farish said... Reply To This Comment

yummy! mmg cupcake b'licious ni buat kek cantik2! dh lame follow fb dia ^.^

cik amal said... Reply To This Comment

tengok kek kawin, teringi nak kawen..haha

azizah :) said... Reply To This Comment

wahhhhhhh cantik2... tapi pengantin makannya sejemput jer..hehehe

ummuaidan said... Reply To This Comment

cantiknya kek..nanti ayut kawen buat camni jgk yer...:)

iietamalek said... Reply To This Comment

Yang eh? Tu lg chumell..hehe

ros_reeza said... Reply To This Comment

cantk-cantik keknya ye.. pilih jangan tak pilih :)

hafiz hafizol said... Reply To This Comment

x lama nati boleh ah merasa nasi minyak org kawin haha :P

Sally Yatiey said... Reply To This Comment

Cantik2 gambar kek ni :D

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

yg merah nmpk mnyerlah..gmbr last tak jd ke ada binatang len??

Knor said... Reply To This Comment

cantik di luar.!!

.biar cantik luar dlm..

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Cantik kek tu. Rasa sayang pulak nak makan. Kek kahwin sis nanti yang mana satu ? hehe

s h a said... Reply To This Comment

Comei2nye kek tu.Geram je.Suke sume cmne nk buat pilihan ni.Hehe. :)

izan mama mia said... Reply To This Comment

cantik kek semua tuu..alamak..gambar yg last tak keluar laa pulak

cik nana said... Reply To This Comment

kek fondant memang cantik lah kan ayut. tapi nak makan nye sayang.hihi cantik lahai. ayut nanti pakai kek fondant lah dalam 2 tingkat pastu tambah dgn cupcakes mcm dlm gambar. gambar 2nd tu geram tengok bunga merah tuu..

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

comel2 bah kek tue

Cik Syida said... Reply To This Comment

eh? terkejut tengok yang last tu :)

yang warna pirple tu nampak sedap :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

tak paham plak dgn gambar last tu.. apa yg belaku dgn kek tu ek

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

geram tgk kek tu
nak beli kek kawen ni, kena cari yg betul2 kan. heheeh

ayut said... Reply To This Comment

@nuyui a.k.a miss YUI yg last tu dia tak penuh kek yer...fondant ye je yg byk atas kek tu.. :)

Kakzakie said... Reply To This Comment

Kalau kek kawen ada katun macam kelakarlah pulak kan...

nik ros said... Reply To This Comment

kek dia suami cantik2 la.gamabr kek yg kedua tu cantik.kaler merah dan putih

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

kalau guna yg second last tu pon cara gak ayut....hehehe

Cik Nur said... Reply To This Comment

kek katun tu comel.hihihi

Remy hazza said... Reply To This Comment

kalau perasan... last pic tu...ituah saja kek yg ada..utk di potong. yg lain tu cuma strerofoam aje......

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

uihhh kahwin2 heheee :D

Lissa LaLissa said... Reply To This Comment

laaparrlaa pulak tengok kek tuu .. er >.< kek kawin akak yang mana,? ehhehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...