-Kawan Aku-

Happy Chinese New Year!

Assalamualaikum...

Happy Chinese New Year tahun 2014!

Google Image

Terlambat sikit buat enty ni tapi takpe aku nak juga buat.
Buat Masyarakat Melayu yang best ye kalau raya tak kiralah cuti apa pon,mestilah dapat cuti.Aku cuti 3 hari je.Start jumaat lepas dan tolak ahad jadinya 2 hari je cuti.Jadilah kan daripada bekerja hari-hari. :)

Google Image

Mengikut kalender Cina,tahun ni adalah tahun kuda.Apa simbolik sebalik kuda ni pon aku tak tahulah cumanya yang aku tahu bagi masyarakat cina,orang yang lahir tahun kuda ni bermulut manis.Pandai cakap ;) 

Apa pon selamat tahun baru cina dan Selamat pulang daripada cuti buat semua pada hari ini!
Tapi buat kawan-kawan yang bekerja di negeri Wilayah Malaysia iaitu Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur,Wilayah Persekutuan Putrajaya dan Wilayah Persekutuan Labuan pula selamat menyambung cuti!!;)



10 pesanan buat ayut :

Muhammad Taufiq said... Reply To This Comment


Entri yang menarik.

Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

Cik Puan said... Reply To This Comment

wohooo...cik lahir tahun kuda lah..patot pon mulut cik ne rase manis je...ade rase sweet-sweet gitu.....hahahhaa...ok merapu :D

azizah :) said... Reply To This Comment

seronoknya mereka2 tu cuti lama kan..

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

kuda...kena lari laju2 la..heheh

unsecretostory said... Reply To This Comment

Gong xi. Gong xi. Nak angpowww? Heheee :p

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

shida esok keje dah ayut cuti xlama pn :)

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

tahun kuda:-)
ciksu tahun lembu..

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Selamat tahun bari cina buat kawan2 cina.

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

katsini raya cina takder sambutan pun sbb sangat minoriti kan chinesenya..

ros_reeza said... Reply To This Comment

kat kawasan rumah Ros memang meriah dorang sambut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...