-Kawan Aku-

20.02.2014....26 tahun!

Assalamualaikum...

26 tahun yang lalu.
Pada tarikh ni selamatlah lahir seorang anak lelaki kepada pasangan Hasipah dan Zakaria . Alhamdulillah. Berakhir penantian seorang ibu dan ayah ketika itu. Terciptalah satu lagi amanah buat mereka. :)


Setelah 26 tahun.
Buat Mohamad Hafizal Zakaria, Suamiku.
Alhamdulillah sehingga hari ini amanah itu masih baik terjaga. :) Berterima kasihlah pada mak sebab selamat terjaga hingga hari ini. Pasti mak rindu anak dia yang sorang ni. :)

Setelah 26 tahun.
Buat Mohamad Hafizal Zakaria, Suamiku.
Kini anda pula punya amanah,seorang isteri.Moga amanah yang dibina dan dipilih terus terjaga dan berkekalan hingga syurga.Semoga Allah juga memberkati dan melindungi amanah ini kini dan selamanya.Insya Allah. AMIN.


Selamat Hari Lahir,Suamiku. 
Tiada harapan dan hadiah yang lebih baik mampu diberikan.Apa sekalipon pastinya sentiasa berdoa minta yang terbaik daripada Allah buat dirimu.Moga terus sihat,tenang,bahagia dan dilimpah ruahkan rezekimu.Moga menjadi suami dan juga anak yang terbaik.Moga sentiasa dekat dirimu kepada Allah.Moga dilindungi keselamatannya dan diberkati segala perbuatan serta perjalanannya.Amin...Amin...Amin...






19 pesanan buat ayut :

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

happy birthday tuk en hubby,. moga kekal bahagia bersama hingga ke jannah yer ayut

Wana Owen said... Reply To This Comment

happy birthday suami ayut.=)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

slmt ulgthn buat suami ayut =)

Kisah Si Dairy said... Reply To This Comment

selamat hari lahir for ur husband ocay...moga kekal bahagia till jannah

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

selamat hari lahir tuk suami ayut..:)

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

alhamdulillah bertambah lagi usia :)

ciksu, doakan semoga suamimu dipanjangkan usia dan sentiaasa dimurahkan rezeki.. tak lupa juga semoga dipermudahkan bagi kalian untuk mendapat cahaya mata sebagai pengikat kasih sayang..aamiin

Mira Adzlia said... Reply To This Comment

hepy besday buat hubby ayut.. :)

Sya Mimie said... Reply To This Comment

selamat hari lahir buat suami ayut.. :)
moga korang berdua sentiasa bhgia hndaknya.. :)

PearlVelvet SueQys said... Reply To This Comment

hppy birthday utk suami ya, singgah ptg ari ni!

miz ruha said... Reply To This Comment

selamat hari lahir buat suami ayut..

aisya said... Reply To This Comment

selamat hari lahir buat suami ayut. semoga dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik dan berbahagia di samping keluarga tersayang. :)

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

happy besday buat suami ayut.... :)

anamizu said... Reply To This Comment

hepy befday utk suami ayut :)
sama befday dgn kwn ana 2o feb jugak hehe

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

baru 26 tahun.. muda lagi tu.. selmt ulang tahun buatnya yer..

azizah :) said... Reply To This Comment

happy birthday hafizal.. moga murah la rezeki.. jaga ayut baik2 yer..

Cik Puan said... Reply To This Comment

selamat ulang tahun kelahiran buat suami ayut...wah seumur dengan somi cik upe nye...tapi somi cik bulan 7 baru genap...

JunAina said... Reply To This Comment

Bertambah umur bertambah pengalaman moga2 akan lebih mendewasakan. Selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-26.

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

ne mohd hafizal baca xentry ne?..kalau xbaca, meh eca tlg ketuk kepala dia..apalah sangat semporna tu ayut.setakat 9jam dari kk.erkkk~

ros_reeza said... Reply To This Comment

happy belated birthday buat suami Ayut.. Suami Ros 17/2. eh sibuk jugak nak gitahu. hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...