-Kawan Aku-

2 Months!

Assalamualaikum. ..


Alhamdulillah....
Semoga ikatan kasih sayang yang terbina antara Mohamad Hafizal dan Noorhidayah atas nama Allah ini akan terus terpelihara dan berbahagia hingga ke Syurga.Amin.....

Ok..tak clear :p

Syukur telah cukup 2 bulan bergelar seorang isteri kepada Mohamad Hafizal.Alhamdulillah. Masih belajar untuk bertoleransi bersama.Masih cuba untuk belajar erti sabar dan redha.Biasalah kan hidup berjauhan ni cabarannya lain macam sikit.hahaha.Berkomunikasi tanpa bersua muka kan.Sedangkan ada depan mata pon merajuk hati bermasam muka.hihi.Terasa comel kalau jadi macam tu..Boleh??

Ok..clear dah!

Masih terbiasa dan terleka dengan merasakan diri masih bujang.Ikut kepala sendiri je. aku la tu. Tanpa sedar kan.Astagfirullah...Moga Allah pelihara dan menjaga hati kami untuk terus berkasih sayang.Amin...


Sayang kat suami kita!
Jaga diri ye hubby kat sana!
^___*


12 pesanan buat ayut :

miz ruha said... Reply To This Comment

2 bulan dah ye...? sedar tak sedar aje masa berlalu...
moga berbahagia selalu... ^_^

Cik Puan said... Reply To This Comment

ayut...dugaan iti indah.noted...hihih

aisya said... Reply To This Comment

makin berseri lepas kawen ni kan. hehe

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

pejam celik..pejam celik..dah dua bulankan... :)

moga berbahagia sampai syurga.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

rasa jap je dah 2 bulan =)

Sya Mimie said... Reply To This Comment

alhamdulillah.. jap je masa berlalu kan.. dah 2bulan.. semoga terus bahagia.. :)

azizah :) said... Reply To This Comment

biasalah bila jauh kan.. kdg2 rasa mcm single jer.. hehe kejap dah 2bulan.. moga terus bahagia ayut

- AZIE - said... Reply To This Comment

2bulan dh...cpt ja kan...mcm mn bila ada suami ni, bestkan..ada org yg sentiasa amek berat sal kita

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

jap jer dah 2 bln.. moga sweet sokmo yer ayut..

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

sekejap ke kan. ciksu tahun ni bln 11 genap tujuh tahun..

ros_reeza said... Reply To This Comment

Alhamdulillah.. dah dua bulan :)pengantin baru lagi ni :)

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

masih dlm honeymoon mood lg tuh 2 bulan..hehehe..takper awal2 mmg camtuh..nanti lelamer pahamlah akan psgn kita..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...