-Kawan Aku-

Perasaan selepas 2 minggu

Assalamualaikum. ..

Selepas 2 minggu pagi petang siang malam pergi balik kerja nampak muka suami,sekarang........back to basic (alone dan berdikari).Menangis!hahahaha.Boleh plak gelak.pelik!



Tetiba kesayuan tu datang tanpa dipaksa.Sebelum ni ok je kena tinggal walaupun baru je kahwin. Hohoho.Mungkin lama kot buat apa-apa sebelum ni bersama.2 minggu.Tempoh yang lama bagi aku seorang yang menempuh alam perkahwinan jarak jauh ni.2 minggu ni jugak aku tak cukup nafas lepas balik kerja.Balik je kena masak.Suami nak makan kan walaupun dia yang cuti, dia nak jugak suruh isteri dia masak.Selalu tolong kat dapur jugak sebab nak buat sama-sama katanya.Sweet la gitu ye, suamiku?! Hahahaha :)

Penat tapi seronok.
Penat tapi sangat bahagia.
Penat tapi ok je!

Hahaha.Perasaan jadi seorang isteri kan...?Nak bagi yang terbaik untuk keluarga yang dibina.Semoga kebahagiaan yang dirasa ini akan terus berpanjangan hingga syurga.Amin...

Jumpa lagi penghujung puasa untuk raya!Tak sabar nak tunggu.Cepatlah masa berlalu supaya tak terasa tempoh masa yang dilalui. :) Tempoh 2 minggu yang mengajar akan pentingnya seorang isteri itu berkorban tenaga.hohoho. Sedia berkorban! Ingat Navy je boleh guna slogan tu ke?! :p


13 pesanan buat ayut :

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

akak dah biasa dah ayut...he he he..

ros_reeza said... Reply To This Comment

Sabar ye Ayut.. lalui dengan tabah, nangis tu normal. jangan pendam2.. hihihi..

Rizziela said... Reply To This Comment

mesti rindu kan...x jumpa sehari pun rasa lain ajer

Cik Puan said... Reply To This Comment

Alahaiii...cian nye ayut...
tak pe lah...sabar tauuu...

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Akak dlu dh bese dh ayut...pjj...ermmm pregnant pun duk sorg sorg kne berdikari...3bln skali jmp..

ros_reeza said... Reply To This Comment

done digi

Wak Gelas said... Reply To This Comment

saperlar X sayang bini, tapi ade cik kak kann, kanns .,ehHHee

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

lama2 t terbiasa kan walau sedh. tbh =)

- AZIE - said... Reply To This Comment

ala sedihnya ayut...sabar dan bertabahlah..

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

lambat lg la kan nak jupe.smga dipermudahkan.
ciksu pon pernah pjj.

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

moga terus kekal bahagia hingga ke syurga yer ayut !

azizah :) said... Reply To This Comment

Hehe itu la yg nikmat.. pernah merasa dulu.. seronok sgt.. terasa bahagia..

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

ah sedihnya long distance marriage ..akak dpt bygkan kekosongan tuh bila tiba2 berpisah setelah berjumpa n bermesra...tabahkan hati yer yut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...