-Kawan Aku-

Chicken Boxing!

Assalamaulaikum. ..

Tajuk macam maksudkan ayam bergaduh je kan.hahaha.Itulah ceritanya bila si tentera bahagian makan-makan balik semenanjung. Bila berdua ni aktiviti yang paling best untuk dibuat bersama mestilah masak-masak.Yeay!! :)



Suamiku, Mohamad Hafizal ajar kita masak.haha.Ok.Aku kalau bab masak takde la nak beria tau. Aku ni jenis tangkap muat punya orang. Sampai masak pon ala kadar je janji ada rupa dan rasa. Persembahan tu tolak tepi dah. Tapi bila fikir balik, penting jugak la persembahan tu. Yela kalau budak-budak mesti nak makan kalau nampak cantik je makanan tu. Tak terkecuali orang dewasa. Bentuk cantik mesti nak try padahal rasa ayam la jugak.hahaha.

Chicken boxing ni suami amik bahagian kepak ayam. Dia potong cikit bahagian bawah tu lepas tu tarik naik atas daging ayam ye. Jadi la bentuk gitu. Comel!! Hahaha.Tepuk tangan untuk suami...hihihi. Itu jela aku mampu buatnya pon. Ada try buat sekali, habis satu daging pon tak ternaik. :p Bentuk pon takde. Dah siap bentuk semua gaul dengan telur dan yepung goreng ayam. Siap!! Hebatla suami kita masak! ;)

Korang pernah buat tak?
Aku memang tak pernah buat.huhu. 


11 pesanan buat ayut :

S. Faezah said... Reply To This Comment

sy xpernah buat..tp pernah mkn je..hehe
tp lpas ayut cerita baru tau guna part kepak..igtkan guna drumstick :p hehe

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

saya lagi lah tak pernah buat. chicken pop tau lah hahahaha..

dalila said... Reply To This Comment

salam..
sy singgah sini..wee..sedapnye chicken boxing..nnt leh try buat..

zulhilmi tempoyak said... Reply To This Comment

sapa menang boxing ni..??

Aisya A. said... Reply To This Comment

tak pernah tahu pun.. chicken boxing? hehe

azizah :) said... Reply To This Comment

Haiseyman... baguslah fizal ni... tak sia2 amik steward.. hehehe

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

gitu ghopenya
serius x pernha buat sendiri
selalu terus goreng je atau celup tepung terus je.xda nk tarik tarik dah.hihi

ros_reeza said... Reply To This Comment

tak faham.. tarik macam tu?.. nak kena tengok depan mata ni.. hihihi

Cik Puan said... Reply To This Comment

tak penah ne cik nampak...ne kan buat..memang tak penah lagi..tapi tengok gambar tu pon dah menyelarakan..

ayut said... Reply To This Comment

Ayut pon baru tau jgk.hihihi.blog awak just invited readers only ye?xblh nk msuk...

ayut said... Reply To This Comment

Hahaha..xsempat nk lawan dh kna telan :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...