-Kawan Aku-

Susulan entry Mencari 'C'

Assalamualaikum. ..

Ingat lagi entry mencari 'C' hujung minggu baru ni?hahaha. Ada ke yang jumpa? Tengok yang komen memang ada tak jumpa kan? Hihihi.

Sebenarnya huruf 'C' tu cuma ada kat tajuk je.Tak sampai seminit dah jumpa huruf 'C' ye.hihihi.Mesti ramai yang tengok satu-satu baris kan.Samalah jugak dengan aku masa mula-mula tengok gambar tu.Berpinar cari huruf 'C'.hahahaha.

Marah orang yang buat gambar tu.Jangan marah aku tau.hihi :p Sesekali uji ketajaman mata. :) Bukan mata je teruji kesabaran pon teruji gamaknya.Terjawab sudah srgala kekeliruan di mata anda semua.

6 pesanan buat ayut :

Lelaki said... Reply To This Comment

oh ok

- AZIE - said... Reply To This Comment

hahaha memg nk kenatarik telinga ayut nie..nk berpinau mata org belek satu persatu

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Kne bace entry lpas lpas nih

Cik Puan said... Reply To This Comment

haihhh...tu lah...bape kali cik belek langsung tak jumpe.....kohkohkoh

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

huhu sbr jela =)

azizah :) said... Reply To This Comment

cehhh tajuk je rupanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...