-Kawan Aku-

Lets find 'C'

Assalamualaikum. ..

Entry di hujung minggu kenala santai-santai je.Blogwalking pon tak habis lagi gamaknya.Sabar jela.Hujung minggu ni kalau ke mall mesti penuh.Semua pakat-pakat beli barang rumah bagi yang dah berkeluarga.Baru Gaji kan.hihi :)

Ok dah habis cerita mukadimah tu.Sekarang nak suruh semua kawan-kawan cari huruf 'C'.



Siapa jumpa dalam 1minit memang terhebat.hahaha.Gambar daripada Facebook ni.Kawan kongsikan.Jenuh aku mencari tau.Sabar jela.

Apa pon Selamat Berhujung minggu!



10 pesanan buat ayut :

ros_reeza said... Reply To This Comment

amboi kejamnya Ayut.. berpinar biji mata mencari ni. hihihi

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

sakit mata lah yut..tak boleh tengok tuk cari lelamer..hehe

Cik Puan said... Reply To This Comment

Ya Allah...dah berpuluh kali cik ulang ulang ulang dan ulang tengok...tapi still tak jumpe pon..

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

mcm xdpt jer..

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

jenuh nak mencari ni. hahaha

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

ntah le.x nmpak la pulok

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

mmg jenuh mencari ni hehehe

anamizu said... Reply To This Comment

berpinor bijik mata ana dok mencari huruf C. adehhh tolong tolongg O_0

Sya Mimie said... Reply To This Comment

xjumpa pun..hehehe

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Ok mata akak skit nk cri c

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...