-Kawan Aku-

Novel: Saya Tunggu Awak

Assalamualaikum. ..

Selamat hujung minggu semua. Aktiviti?errr...shopping or window shopping? Ke basuh kereta kat rumah takpon kemas rumah.hohoho. Aktiviti bersama keluarga la senang cerita. :)

Nak dijadikan cerita, haritu masa aku nak berangkat ke Semporna, Sabah aku sempat beli novel baru walaupun sebenarnya aku cari novel Aa+Bb penulisan Hlovate. Aku ni memilih sikit beli novel sebab dah malas nak baca hanya pasal cinta je takde intipati yang terkesan kat jiwa. Oleh kerana takde apa yang dicari aku cuba jugak cari novel yang boleh bagi aku motivasi.



Akhirnya Novel Saya Tunggu Awak penulisan Bonda Nor menjadi pilihan. Sebuah novel berbentuk tarbiah buat seorang isteri dan suami. Menarik! Setiap pengakhiran bab akan ada cebisan hadis mahupun terjemahan ayat Al-Quran yang berkaitan dengan bab tersebut.

Kisah mengenai Ustazah dan seorang motivator sebuah Universiti yang berwibawa dan diduga dengan dugaan perasaan dan kesetiaan sebagai seorang isteri. Pengolahan mengenai permasalahan rumahtangga yang berlaku pada watak seorang Ustazah sangat menarik perhatian. Ustazah pon manusia kan pastinya tak lari daripada dugaan Allah. Apakah kesudahan pergolakan hati seorang Ustazah? Bacalah novel Saya Tunggu Awak.





8 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

Menarik novel mcn ni.. bukan hanya sekadar cinta saja kan

therosputih said... Reply To This Comment

lama ain tak dtg menyebok kat sini...

Bunga_Ibrahim14 said... Reply To This Comment

wau! menarik..yelah kan,manusia mana yang tak dapat dugaan dari tuhann..utk dptkn lebih kelainan,sy cdangkn awk utk bca novel indie spt dr fixi,lejenpres,selutpress,dubookpress. boleh google. paling famous,fixi lah. memang berbeza sgt dr novel mainstream dn mgkn sdikit sbanyak bkaitan dgn khidupn realiti kta. btw,jom join segmen sy,http://eppy25.blogspot.com/2014/03/segmen-mencari-bloglist-by-eppy-ismail.html

Rizziela said... Reply To This Comment

rajinnyer membaca

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

dah lama tak baca novel
nmpak mcm mnarik je ayut

ayut said... Reply To This Comment

Thanks bg idea..nt ayut try google.mcm mnarik je novel ye :)

ayut said... Reply To This Comment

Thanks bg idea..nt ayut try google.mcm mnarik je novel ye :)

ros_reeza said... Reply To This Comment

minat jugak membaca novel ni.. tapi, sekarang dah semakin berkurangan membaca..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...