-Kawan Aku-

MasterChef Selebriti..!

Assalamualaikum..

Dapur berasap tak berasap??
Dapur aku kalau berasap pon dengan isi-isinya sekali berasap!


Bolehlah pasni layan  MasterChef Selebriti kat Astro Ria(Saluran 104)
Melibatkan 15 selebriti Malaysia
dan
telah membuat pengambaran 27 Mac 2012 yang lepas.
Tayangan bermula 26 Mei 2012 ni
(ujung minggu ni ke??ala..tgh buzy la!)
Kita-kita (aku je kot -_-" ) kan suke jer ada yg popular-popular ni..
Di samping belajar,leh tengok gelagat diorang ni..
Sumber inspirasi!
hahaha...takde makna ye!

sumber gambar:carian google
[sumber: Abg Nara & mediahiburan]

Kalau lah ada MasterChef Blogger...
hahahaha..
Ramai je kan blogger-blogger yang arif memasak ni
Macam-macam ada.
(selalu tengok resepi kat situ)
Laparlah pulak rase -_-"


 
*Dengar kat radio tadi pagi Chef Wan nak bukak restoran kat Singapore sebab member dia suruh.Seronok gak bila pandai masak memasak ni.Pasang impian la jap.hihihi :)
Mekaseh...!

6 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

abg navy kita kan pandai masak jugak..ekeke :p

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) hahahaha..betulll!!suruh abg2 navy jela ajar gini :)

shida'R said... Reply To This Comment

hehee..untungla abg navy dia pndai msk hehee >.<

ayut said... Reply To This Comment

@shida'R ooppss..adehh..nnt jemput shida dtg la bile msak sedap :)

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

pasang impian tue, lama2 nti pandaila..tup2 buka restoran dh nti.

singgah n follow sini..

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve amin..harapye pandailah msak dulu lpasni..bru leh bkak kdai ye.hihihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...