Followerku..

Blogger!!

Assalamualaikum.....

Selamat malam..!!!!!!!!!!!! :)
Akhirnya kuar post jugak malam ni.hihihi..Ingat nak tido dah tadi.Keje kat ofis tadi berlambak pulak tetibe.Saje je time nak ujung minggu banyak keje -_-" Bos esok saya nak half day boleh tak??Cuti saya kan banyak lagi.hehehe.Keje saya sambungla next week..lalalala.

Serius.Saya tersangat excited untuk mempelajari lebih lagi ilmu berblog ni.Indirect support yang Cik puan jijah and bebaru je ni lpas magrib Ben bro sangat membantu membangkitkan semangatku lagi.Wah gitu..!!Thanks indirect support korang ea :) 

Blog Cik puan jijah best!Tambahan info untuk aku kalau sangat tak paham dengan kerenah seorang navy!hahaha :p

Blog Ben bro nice!Cite die pendek-pendek tapi boleh buat orang paham.hahaha..Sangat interesting ok!

Sape terbace entry ni try korang klik-klik blog dyorang.Mesti korang pon rase best macam apa aku rase.Banyak lagi sebenarnya blog yang menarik perhatian aku yang lembap cikit gerak ni.Biasalah..time rajin berjalan tu semua aku korek then aku singgah :p Semoga ukhwah akan terus terjalin.Menambah kenalan,menambah perkongsian,menambah ilmu.Semoga memberi manfaat bersama.Amin.. :)

Dari Abu Ayyub Radliyallaahu 'anhu bahwa Rasulullah Shallallaahu 'alaihi wa Sallam bersabda: "Tidak halal bagi muslim memutuskan persahabatan dengan saudaranya lebih dari tiga malam. Mereka bertemu, lalu seorang berpaling dan lainnya juga berpaling. Yang paling baik di antara keduanya ialah memulai mengucapkan salam

Tapi dalam serba kekurangan ni aku akan teruskanlah mengupgrade apa yang patut yer.Nak kate aku hebat tak la.Nak kate aku popular.Lagi mustahil la.Tapi kalau nak suruh aku taip panjang berjela memang aku suka.hahahaha.What??Biarlah.Baru nak bebel kat sini..Takkan tak leh?Ala....boleh ea??Boleh kan??Tak kisah kan??Ha...Macam tu la!

Mekaseh..!

0 pesanan buat ayut :

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...