-Kawan Aku-

Apa ada dengan malam??

Assalamualaikum...

Menjawab pertanyaan soalan di atas..
Salah satu apa yang ada dikala waktu malam
kita namakan dia sebagai

Pasar Malam

Malam ni ada keropok lekor goreng..!
Sedap ok!
(bagi orang yang lapar)

boleh beli kat pasar seksyen 17,PJ ; RM1 = 7 keping
same tak harga dengan tempat korang???


Jemput makan
Untuk info: Seksyen 17,Petaling Jaya
                  Setiap hari selasa adalah pasar malam

Terlepas pandang
Belakang air tembikai
1 cawan = RM1

Dapur ayut tak berasap malam ni...Harap maklum..hehehe :)


Mekaseh...!

8 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

kenyang ke tu je ayut? hehe

WangsaBlogger.Com said... Reply To This Comment

Malam juga ada mat rempit... dah habis shopping terus balik rumah...

Malam juga ada hantu... yang paling takut ialah hantu yang boleh kena gari dengan polis bukit aman.

Kenapa air tembikai tu nampak mcm tawar jer..

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) ayut duk sorang la jijah..makan ckit jer.

ayut said... Reply To This Comment

@WangsaBlogger.Com ha..btul2..dh abis shopping xmerayap dah.huhuhu.wangsa bro prihatin la...wah.tharu!manis lg tu air yer walaupun dh gaya tawar..warna tidak menunjukkan rasa.wah gitu :p

shida'R said... Reply To This Comment

wahhh kopok lekor mmg beshh!! tp dapat kuah pekat skit mksud sya sos mst lg mntap!! hehee >.<

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

tergoda tgk air..huhu.

ayut said... Reply To This Comment

@shida'R hihihi..moh ler kite g terengganu.kopok dy gan sos mmg the best! :)

ayut said... Reply To This Comment

@nuyui a.k.a miss YUI Yui..abis dh air yer..hihihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...