-Kawan Aku-

Makna malam....

Assalamualaikum...

Ketika diri keletihan di siang hari
Di kala malam waktu bermanja diri...
Di kala malam jualah waktu untuk mengenal diri...
Sesungguhnya malam adalah masa mencari erti 
Erti harga sebuah kehidupan yang hakiki
Ha...
betul tak??


Oleh kerana harini dan dikala malam ini
Aku nak balik kampung dengan hari-hari yang memenatkan di hujung minggu
Meh aku tepek cikit cite sebelum berangakat..

Semalam ada entry benda ni kan??
Hari ni makne ye..
Adalah benda ni
ok..ikan tak nampak!hahaha
Asam pedas ikan merah...
Nak makan masa on the way ni..
Tu masuk mangkuk sudah!
Cara ayut masak campak-campak je..nak tau lebih lanjut leh refer cini
Resepi tu panduan je..
Ayut alter jadi resepi ayut sendiri..Dalam gambar tu la hasilnya :)
(sila abaikan McD di belakang itu)
Korang ada yang terliur tak??
Ala...
kalau tak,tak berjaya la Ayut maknanya..
hahahaha

Sebelum terlupa..
Kan kawan Ayut tunang kan??
Ingat lagi tak yang ni
Ha...bile member buat majlis..haruslah memberi..
Nak bagi hati kawan kita gembira
Tak salah kan menggembirakan orang lain??
Ayut dengan kawan bagi kat bawah ni buat hantaran

ni belum cantik lg.. :)
Ayut tempah kat cini
Sedap..
Nak tahu apa tu macaron pon Kak Awin ni ada tulis...
Nanti leh la bagi kat insan-insan tersayang
(yang pasti kalau ada kencing manis jangan makan banyak-banyak ea)
My b dah dapat 1 bekas!yeay!!hihihi


Ok..Doakan Ayut selamat sampai kampung ye!
Menanti My b dengan penuh sabar..
Harap perjalanan malam ini selamat...
Amin..
Semoga dapatlah mencari makna malam untuk hari ini.






Mekaseh..!



10 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

wah untung lah jumpa b dia.. kirim slm dgn hafizal yer.. hehe :p

org johor sememangnya kaya dgn asam pedas..kihkihkih

Cik Kay Jue said... Reply To This Comment

adeh.. terliur tgk asam pedas tu.. uhuh..semoga ayut selamat sampai kampung ea.. :)

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) hahaha..bek..sampaikan sudah :) ya..johor xlari dr asam pedas yer :p

ayut said... Reply To This Comment

@Cik Kay Jue hahaha...mekaseh CKJ..

shida'R said... Reply To This Comment

moga smpai kdestinasi dgn selamt ayut :)

#sukenyaasampedastu:)

ayut said... Reply To This Comment

@shida'R hihihi...mekaseh shida :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

macaroons ni mmg manis kan.. ;)

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

xberapa sgt makan asam pedas ne.hehehe..tpi the macarons looks great..eca baru nak study2 buat.

ayut said... Reply To This Comment

@IntaNBerliaN btul..sangat manis..tp makan yang kak awin punye ni..ok.manis ye boleh diterima..

ayut said... Reply To This Comment

@ecadwinkyasha wah..ecah nk bt macaron!!best yer..bt sdap2 nnt leh jual :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...