-Kawan Aku-

Persalinan Semasa Nikah

Assalamualaikum...

Tajuk macam persalinan nikah aku je kan...? Cepuk ajer ayut ni.hahaha.Okla.Nak bagitahu persalinan SHAWL yang aku pakai masa nikah abang aku haritu. :)

Masa majlis nikah abang aku haritu aku pakai SHAWL kilat-kilat tu.


Ni la Shawl kilat-kilat tu.Cantik tak?? Ok.Tumpukan kecantikan hanya pada Shawl kilat-kilat tu yer.Sekian. :p

Aku sangat berterima kasih pada penjual Shawl kilat-kilat a.k.a Shawl Glitter ni.Selalu susahkan dia.huhuhu.Mekaih Yui!! Ayut dapat sehari selepas Yui pos haritu.Sangat berterima kasih dan cantik!!! Terlupa je nak inform kat Yui.

Sesiapa nak beli Shawl kilat-kilat macam tu bolehla menjengah kat Nurul Yui Collection.Halfmoon Shawl pon ada.Tak rugi cuci mata kat Nurul Yui Collection ni.Jom jengah ke sana!

Aku ada 2 koleksi Shawl Glitter ni.Macam cantik je,macam nak tambah kokeksi je.hahaha. :p



14 pesanan buat ayut :

hazwan hairy said... Reply To This Comment

ingt ayut pnya nikah..haha..terkejut sat

miz ruha said... Reply To This Comment

shawl kilat2... cantik ayut pakai... ^^

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

tulah. saya ingatkan awak nikah doh tadi kak.. hihi...

baru nk ucap tahniah =p

hana hadi said... Reply To This Comment

cantiknta hana tengok org yang pakai shawl ni.. sndiri nak pakai xpandai.huhu

cik amal said... Reply To This Comment

siap promote lagi ;)

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

sesuai dengan ayut... :)

azizah :) said... Reply To This Comment

pewiittt ayut sesuai pakai shawl kan..

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

hihi..tq dear sbb sudi beli dgn yui =)

PearlVelvet SueQys said... Reply To This Comment

Saya Singgah dtg & membaca hari ini !

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

akak kurg shawl glitter2 nih tp tgk org pakai cntik plak

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

sesuai sgtlah !

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

mcm mana ayut pakai shawl tu x kembang kat leher n dada?? huhuhu..

ayut said... Reply To This Comment

@Nursaila Normanpkai material tufung tu yg lmbut cikit kak saila..klu jenis keras mmg ssh cikit.

ummuaidan said... Reply To This Comment

haaa..ingatkan yg tuk nikah nanti..tak sabar nak tengok..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...