-Kawan Aku-

Gambar Kahwin Diana Amir dan Habib

Assalamualaikum...

Selamat Hujung Minggu!!!Ok..aku tahu..cita dah lama.tak kira nak update jugak gambar kahwin diana amir dengan habib ni.Diorang ni sedap je mata memandang.Sama cantik, sama padan.Semoga jodohnya berkekalan hingga ke syurga.Amin.Barakallah.Jom kita layan gambar semasa majlis perkahwinan Diana Amir dan Habib.





Suka veil Diana Amir.Bunga tangan aku rasa macam kalau bagi bunga yang kembang sikit ok kot.*pandai la ko kan* Pastu Diana Amir pakai tudung putih nak samakan dengan pemakaian Habib.mmmm.Nanti tudung nak kena sama dengan samping En B nmpaknya.Ke tak kisah? Cane ek?huhuhu




Tahniah buat Diana Amir dan Habib.


7 pesanan buat ayut :

Nur Kamsinah said... Reply To This Comment

cantik sangat :) b'sederhana tapi meriah..

anamizu said... Reply To This Comment

sonok tgk diana & habib. sweet je tengok wedding yg ceni :)

smoga segalanya dipermudahkan jugak utk u dear :)

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

veil dia mmg cntiklah...
tp bila tgk dekat butik pengantin, akan jadi pening kot..sbb byk sgt cntik2..

azizah :) said... Reply To This Comment

cantiknya diana amir!

biar secocok ayut.. kalau baju serba putih biar si lelaki pon putih..

jijah dulu serba putih tp samping sapik hitam! kahkahkah

aisya said... Reply To This Comment

Diana Amir sangatttt cantik! suka tengok.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

sgt cntik..

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Alhamdulillah..semoga hungan mereka kekal till jannah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...