-Kawan Aku-

Pertemuan Kawan Lama

Assalamualaikum...

Alhamdulillah berkesempatan lagi nak update blog.heeee.Update memang agak senangla sekarang tapi blogwalking ye tetap jugak kena tunggu hujung minggu.huhu.Jenuh gak tu.Hujung minggu punya kerja.hihihi :)

Cerita pasal kawan lama ni.Sebenarnya tak lama mana pon.Ni kawan masa belajar dekat Universiti je.Last jumpe masa Convocation je kot tahun 2010.2 tahun lebih borak kat telefon je akhirnya dapat jugak jumpa.hihihi.Dah duduk Johor adalah peluang yer.

Siti Norazizah

Kawan bergaduh, kawan mengadu, kawan bergosip, kawan ketawa dan jugak kawan bersedih.Lagi-lagi masa belajar dulu. :) Pertemuan di Awal Muharram.Mudah-mudahan ukhwah yang terjalin dapat terus berkekalan.Moga kita sama-sama berjaya dunia akhirat yer kak.Amin.Moga persiapan akak untuk bersama yang tersayang jugak dipermudahkan. :) Lama menanti dah kan.hihi ; p

Kawan, walau jauh mana sekali pon kalau memang kawan dari hati pasti takkan hilang.Insya Allah.


# cerita pizza akan datang ea.hihi
# sekarang mungkin tengah jumpa photographer kot. :)









5 pesanan buat ayut :

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

Photographer? meh saya la jd photog akak nak? haha =p


nanti update pasal servis photographer tu tau kak.

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

bila dah jumpa tu..mesti mcm2 borakkan. :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

seronok sgt bila dpt jumpa kan..

Ujie said... Reply To This Comment

pertemuan yg tak cukup mulut nak bercerita...kan..

azizah :) said... Reply To This Comment

insyaAllah moga ukhuwah ni terus terbina...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...