Followerku..

Kawen2x: Majlis Perkahwinan Aliza & Ammar

Assalamualaikum...

Timbul semula dengan cerita kahwin-kahwin!hihihi ^^
Harini nak kongsikan pasal perkahwinan kawan aku waktu sekolah dulu-dulu.Alhamdulillah selamat dah.Dia ni senang je buat majlis tau.Dia tak buat pon majlis tunang.Lepas tu dia planning untuk kahwin dalam masa 3 bulan je kot.Cepat kan?Aku borak-borak dengan dia pon,dia cakap aku ni nak buat simple-simple jer.Yang penting aku nak nikah.Setel.Simple-simple pon abis banyak gak la dia cakap :p hihihi ^^ Biasala kan kalau nak buat majlis.Simple mana pon memang banyak je keluar ye ^^ Niat sedekah jela kan ^^

Jom layan gambar kitorang!

Kami dengan pengantin!

Kami dengan bakal pengantin selepas ini!

Kami!

Kami lagi!

Ok.Kawan aku yang belakang aku dengan betul-betul depan aku tu dah 10 minggu dengan 5 bulan kalau tak salah mengandung.Sila tengok perot yang 5 bulan tu setoet je membesar ye pon.Memang kurus benor.(Aku dihimpit bakal-bakal ibu????) hihihi ^^ Alhamdulillah.Selesai sudah kawan aku lagi sorang.Teringat lagi waktu nak SPM dulu,kawan aku yang kahwin ni la selalu kejut aku pagi-pagi suruh stay up pastu kawan aku yang kahwin ni jugakla yang ajar aku add math sampai aku pandai.Terima kasih Aliza.Semoga semakin murah rezeki buat kau dan suami yer ^^ amin.

Mengenang kisah lalu...terfikir..semuanya dah berubah :)





14 pesanan buat ayut :

Mummy MM said... Reply To This Comment

Wah, meriahnya

kEtamSepit said... Reply To This Comment

comel lah korang semua...

Unknown said... Reply To This Comment

cik ayut nampak tinggi. ke mmg tinggi org nye? hehehe..

tahniah buat kawan cik ayut and suami.. :D

ayut said... Reply To This Comment

@aisya hahaha..itu sekadar ilusi berkasut tinggi. :p jgn percaya ayut tinggi tau :D

DILA ELLA said... Reply To This Comment

tahniah buat kawan Ayut.. cantik pelamin dia,pink gitu :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

sgt best jumpa kwn2..

THE AUTHOR said... Reply To This Comment

Lawa pelamin....ni bukan simple ni....kikikiki

Syamimi Saad said... Reply To This Comment

tahniah buat kawan ayut.. :)
kurusnya ayut..hehe

Anonymous said... Reply To This Comment

meriahnyer

Miss N™ said... Reply To This Comment

Tak lama lagi ayut pulakk... :)

Unknown said... Reply To This Comment

tunggu turn ayut pulak pasni.. yeyy!

Sukma said... Reply To This Comment

cantik pelaminnya......hoho....

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

akak minat betoi tgk ayut senyum.. manis sangat! :-)

Cik Puan said... Reply To This Comment

simple mane pon banyak jugak bajet yang kluooo...kannn

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...