-Kawan Aku-

CPUV ke 23: Escape Teaser

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah.

Walaupun diriku kini tenggelam panjang,masih ada lagi rezeki untuk aku merasa CPUV daripada pihak Nuffnang.Terima kasih Nuffnang dan pihak pengiklanan kerana masih mempercayai dan memilih blog aku yang tak seberapa ni untuk menapakkan iklan CPUV mereka.Tersenyum kejap.huhuhu ^^ Kawan-kawan nanti kalau nak tahu apa la CPUV Escape teaser ni bolehlah klik-klik kalau muncul ye.


Bermula dengan RM0.35.Harap-harap bertambah la banyak-banyak.hihihi ^^

Banyak cerita tergendala.Semakin hari berkurangan pulak masa kat blog.Lagi la nak berjalan-jalan ke blog kawan-kawan.Nanges T.T Rindu la nak baca cerita-cerita korang semua.Aduhhh -.-" Sabar ye kawan-kawan.Nanti aku datang rumah korang baca satu-satu cerita ea :) Insya Allah boleh tambah pengetahuan am nanti ^^ Ni ada kesempatan nak terjah laju-laju la kejap ^^ Jom blogwalking!





13 pesanan buat ayut :

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Tahniah. Nie petanda suruh update blog lagi nie

Marou Apple Hijau said... Reply To This Comment

waho tahniah...
BBL pun dapat 2 CPUV bulan ni..
amin...semoga kita bersama2 murah rezki


My recent post : Lagi Hujan CPUV

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Tahniah Ayut..leh tambah tabung nak kawen kan kan kan

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

congrats ayut, kakak tumpang happy untuk ayut...

Sya Mimie said... Reply To This Comment

tahniah ayut..
bestnya tgk bnyk yng masih on going.. :)

azizah :) said... Reply To This Comment

tahniah ayut.. rezeki bakal pengantin mmg sentiasa adaa..hee

hafiz hafizol said... Reply To This Comment

ok.. sy tlg klik iklan awak hehe

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

rezeki.. :)

nanti bila2 free bolehlah bercerita...

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Tahniah sis

Lelaki said... Reply To This Comment

rajin jgn malas2 tahu.

aisya said... Reply To This Comment

tahniah. :D

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

tahniah yer , rezeki tu ayut !

cik azLyzah⊙.☉ said... Reply To This Comment

Alhamdulillah rezeki tuuuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...