-Kawan Aku-

Mom to be Kenit!

Assalamualaikum...

Ni kucing betina satu-satunya ada kat rumah aku kat kampung.Dia ni la yang aku marah,yang aku buat main,yang aku sayang, semua dia lah senang cerita ^^ sekarang si Kenit ni tengah bunting.Nak kata bunting pelamin memang tak la.hihihi ^^

Photo: mom to be kenit nak berehat ye...

Kucing ni kalau dia bunting lain macam comel yer tengok badan dia.hahaha.Nampak macam berisi jer.Mungkin kalau orang nampak macam sembap gitu kot :p Tapi si Kenit sebelum ni pernah bunting tapi tak jadi.Anaknya gugur.Kali ni bunting aku selalu cakap kat dia,"Bersedia ye Kenit nak jadi mak" hihihi :p Harap-harap dia boleh set otak dia nak dapat kitten la nanti.hehehe ^^ Kadang-kadang terlebih pulak layan kucing nak buat macam orang =.="


Lagi satu perangai si Kenit ni time bunting mulutnya tu bising jer.Mengiauw tak sudah.hahaha.Nak kata lapar bagi makan tak mahu pon makan.Agaknya nak perhatian kot.Kurang kasih sayang :p Ada macam orang mengandung tak perangai si Kenit ni =.=" Kucing pon dah ala-ala manusia.Janganlah manusia yang ada akal ni pon nak ikut perangai binatang.Tu songsang dah tu namanya =.="

Apa yang pasti layan kucing boleh hilang tekanan.hihihi ^^




10 pesanan buat ayut :

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Mesti anak dye cute nanti. Dah mak nya pun cute jugak.

aisya said... Reply To This Comment

mmg pun.. kucing ni boleh meredakan stress.. hehe

Nurul Ain Zulkarnaind said... Reply To This Comment

ramai skg ni org buat entri ttg kucing hehehe

Sya Mimie said... Reply To This Comment

teringat masa kucing2 kta bunting dulu.. jalan pun tergedek2 sebab perutnya bulat..hehe

azizah :) said... Reply To This Comment

padanlah ramai bela kucing kan.. boleh hilang tekanan rupanya.. tapi jijah takut kucin..huuu

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

ayut pun peminat kucing ye..samalah kite... mmg setuju sgt2 kucing boleh release tension kite... dorang ni kan semcm phm je apa yg kita ckpkan kan.

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

hehehe comey !

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

bestnya kenit.. :)

Kucing nur xleh bunting..

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

kdg2 kalau dia mengiau lbh tu mgkin tanda dia nak beranak tau..

selal kucing yui cmtu..nanti nak menyelit tepi kaki kita.

pastu tgk bntot dia nampka berair =)

cik azLyzah⊙.☉ said... Reply To This Comment

alolololo....debab nyeeee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...