Followerku..

Banner Blog Aku!

Assalamualaikum...

Pagi-pagi Sabtu yang tenang aku telah dihiburkan lagi dengan melihat banner blog yang sangat comel!hahahaha ^^ Banner comel tu jangan tanyalah sape punya,mestilah aku punya :p *ok,perasan!* hahaha.Sepanjang aku berblog,sebenarnya tak terfikir pon boleh ada banner blog.Lagipon aku sendiri kurang pasti apa fungsi banner blog.Lagipon aku sekarang ni pon macam tenggelam timbul.Nak la pulak aku mengkaji fungsi banner blog tu.Memang lambatla. ^^

akuayut

Simple je ok!
Aku memang suka benda simple-simple ni. ^^
Tapi memang cute giler aku rasa lukisan tu!
Penaja misteri ni memang bestla ^^

Oleh kerana itu....(wah ayat skema dah kuar) aku suka giler dapat banner blog percuma ni.Macamana aku boleh dapat banner blog percuma ni???Haaa....Jawapannya ada pada entry daripada TIMIZERO ni ^^ Mekaseh bebanyak ea kerana membuatkan diri ini teruja.hihihi ^^ 

Banner ni aku akan letak kat tepi blog aku ni. Jadi,sesiapa nak bertukar banner inform la ea.Nanti aku letakla korang punya banner jugak ^^Tapi nanti kalau blog aku jadi berat bagitahu ea.Aku ni pon kadang-kadang kurang ambil berat jugak pasal loading-loading blog aku ni. ^^ Harini nak balas jejak kawan-kawan.Memang dah lama tunggu masa ni.Tunggu aku datang ye kawan-kawan ^^

*Nape link banner ni tak jadi-jadi nak bagi letak bawah gambar tu T.T*




12 pesanan buat ayut :

Unknown said... Reply To This Comment

untung ler .... ada banner......he3
slmat hari raya ayut.....

Kayu Manis said... Reply To This Comment

akak mmg suka tukar2 ni

Tetamu Istimewa said... Reply To This Comment

Memang suka hijau ya?

Unknown said... Reply To This Comment

dah ada banner dah dia.. hehe..

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

perghhh.hijau hijau :D

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Tak pernah ambik port pasal banner ni. Hehe.

Unknown said... Reply To This Comment

comel la ayut..sweet jer :)

Miss N™ said... Reply To This Comment

mmg simple dan comei. :)

Unknown said... Reply To This Comment

terima lah hadiah dari penaja misteri tu ye ayut...tu je yg beliau sponsor...kan best kalau lepas ni beliau sponsor kereta ke, pakej percutian ke....wakakkaa

PS: nape tak boleh letak pulak kod tu ayut?

ayut said... Reply To This Comment

@Hatimi Tahirruddin tak tahulah dh nape tak blh letak...byk kali try dh ni... :( cane ek???adehhh

ayut said... Reply To This Comment

@Tetamu Istimewahihihi..yup..suke ijau ^^

Unknown said... Reply To This Comment

cantik.. untung la org buatkan.. ramai blogger murah hati kan.. ;)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...