-Kawan Aku-

Cerita Baju Raya Peplum

Assalamualaikum...

Akhirnya aku telah mempunyai koleksi peplum!
Inilah baju peplum yang pertama aku ada.Aku rasa ntah bila lagi ntah nak ada tambahan koleksi.huhuhu ^^ Baju raya ni pon sehari sebelum raya baru aku beli.Hatinya yang terasa malas nak beraya tu tetiba nampak baju ni terus nak belilah.Aku beli pon kat ekspo Batu Pahat je.Petang-petang jalan lepas balik kerja boleh pulak aku singgah situ ^^

Aku suka tang kain dia.Cuba tengok kain baju tu kan ala-ala kain songket.Serius suker!Memula aku macam tak jadi beli sebab En B kita tu merajuk dengan kita.huhuhu. ^^ Tapi aku nekad nak jugak.Belilah jugak petang tu dengan hanya harga RM70.00. Murah ke mahal ek?? =.=" Pastu En B dah tak majuk dia cakap "Cantik!" hahahaha :p Tu la merajuk lagi :p


Malam raya borak-borak dengan kakak-kakak sibuk aku promote baju peplum ni.Cakap membebel baju yer cantikla.Baju ye okla.Kainnya cantikla.Sampai kakak aku cakap aku poyo.hahahaha :p Sebenarnya excited dapat jumpa baju yang memang aku suka ^^


Aku pakai masa raya pertama.
Amik gambar 1 terus send bagi kat En B.
Tak pernah-pernah memuji,bukan main lagi pagi tu dia puji.hahahaha :D
Terima kasih,dear!

Oleh kerana memula aku target nak berkebaya pagi raya tapi tak dapat,peplum pon jadilah buat pengubat hati.Terasa la jugak sehari tu macam Hari Raya.Mood ye muncul pagi raya dengan suasana anak-anak sedara yang meriah tu kan.


Kisah baju raya peplum.
Tak dinafikan peplum memang best ^^
Siapa yang takde lagi koleksi belilah ea peplum.
Nanti nak cari peplum yang cantik-cantik lagila.


20 pesanan buat ayut :

dilaella Ella said... Reply To This Comment

cantik baju peplum Ayut..:)

Che Rosliza Che Mat said... Reply To This Comment

memang cantik..

azizah :) said... Reply To This Comment

memang cantik!! sekali pakai peplum mmg nak beli lagi kan ayut..hee

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

akak lagi la xde 1 pun koleksi peplum..huhuhu..pinjam adik punya je melaram..haha

aisya said... Reply To This Comment

takde pun lg baju peplum ni.. nak minta cik ayut belikan lah.. hiks

ummuaidan said... Reply To This Comment

cantik peplum raya ayut nie..akak pun sukerr jgk..sbb kombinasi ngan songket..

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Kerana baju, meriahnya raya. Hehe

Lyaa Suriany said... Reply To This Comment

Peplum bt lya gmkkk
hehee
sbb mmg gmk kan

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

oklah tu cantik sgt !

Fifi Nadhrah said... Reply To This Comment

fifi takde peplum.. hihi..

adrianna syaz said... Reply To This Comment

Tahun ni mmg trend plum eh..kat melaka byk sngguh baju ni..adik sua ckp bju saloma..hehe..trus felling ala2 60 an gitu.hehe

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

huwaaaa.. jelesnye dia pakai peplum.. hihihi... cantik la dear.. ;)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

siyes cntik bju tu..sesuai utk org kurus mcm ayut..

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

Jelesss..sbb Nur xsesuailah pakai peplum...

huhuh

tp ayut pakai mmg nampak cantik. :)

Sya Mimie said... Reply To This Comment

cantik baju ayut.. murahlah Rm70 je..

Aishah Jahirah said... Reply To This Comment

kih3...saya pun suka peplum..:)

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

cantiknya..akk jugak yg x beraya..hihi

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

sy rasa nak jugak pakai peplum, tapi takut kalau masyarakat sekeliling ni kata apa pulak nanti.... :P

ayut said... Reply To This Comment

@aisya eh2x...hahaha...ad rezeki nnt ayut blh je blikan ^^

ayut said... Reply To This Comment

@Hatimi Tahirruddin hahahaha..timi bt lawak kan...mmg org keliling smua ckp la nnt jawab yer :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...