Followerku..

Reading List Hilang!

Assalamualaikum...


Kadang-kadang aku ni pelik jugak dengan blog aku ni.Aku dah mula perhatikan reading list aku ni start bulan lepas lagi.Aku ingat mungkin komputer punya masalah.Teknologi ni pon kadang-kadang dia pon tergendala seketika kan.Tapi aku tengok-tengok balik, 'eh,memang hilang dah la Reading List blog ni..!' =.="



Ada pulak disuruhnya aku add blog orang lain lagi.Aku rasa aku dah follow blog bermacam-macam kot.Lebih la dari 100++ ke lebih lagi.Tak kisahla yang penting banyak.Ha...acane tu?Memang jawab ye aku akan Blogwalking kat blog-blog yang ada dalam bloglist jela.Tak pon blog-blog yang tinggal komen kat entry aku.Aku bukan tak nak melawat tempat korang semua tau ^^

Mungkin nanti akan datang balik kot list yer.Cuma kena amik masa lagi la.Bila masa ye tu tunggu dan lihat jela maknanya.Adehhh..Sabar jela yer.





14 pesanan buat ayut :

Unknown said... Reply To This Comment

ni mmg problem kat dashboard blogger ni...sy pon kdg2 tak keluar reading list tu...tapi kdg2 dia keluar...dah mcm biskut pulak kejap ada kejap takde...haha

hnahdy89@yahoo.com said... Reply To This Comment

hana pun jadi cmtu gak. kkadang2 hilang.kadang2 ada.. hehe

Ujie Othman said... Reply To This Comment

Mmg biasa jadi gitu Ayut. Kalau tgh takde tu, bw kat bloglist je lah.

Unknown said... Reply To This Comment

sama la cik ayut. selama ni sy ingat sebab line internet yg lembab tp tak tau lah. huhu

THE AUTHOR said... Reply To This Comment

sama jugak ....
Google dah tak minat bende ni kot..sekarang sibuk dengan Google + dia tu..

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Masalah jugak kalau semua hilangkan. Kena buat backup plan lepas ni. Hehe

Adhie said... Reply To This Comment

selalu jugak keluar macam ni..tapi kena refresh baru muncul blog yg kita follow tu

Unknown said... Reply To This Comment

sama la ... kdg2 timbul, kdg2 menyorok..huhu.. dear, thanks sudi komen byk2 kat blog deqla.. =)

Unknown said... Reply To This Comment

jangan risau. benda ni normal berlaku kat Blogger. jap lg ada balik la tu lepas refresh.

Unknown said... Reply To This Comment

Selalu jugak macam tu. Kena refresh banyak kali baru ada balik

Syamimi Saad said... Reply To This Comment

selalu jadi ayut..hehe
normal la tu..nasib ada bloglist..

Unknown said... Reply To This Comment

haah jijah pon kdg2 reading list kat dashboard tu xkuar.. tu pasal blogwalking kat bloglist n yg tinggalkan komen..

Mimie said... Reply To This Comment

memg kdg2 blogger nih prob la

Hp Android said... Reply To This Comment

Thanks for information...

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...