-Kawan Aku-

Renungan Yang Jauh

Assalamualaikum...

Sesungguhnya setiap pandangan itu membawa seribu makna dan persoalan.


Tak semua orang boleh menerima cara pandangan kita pada mereka kan?Aku sendiri pon kadang-kadang tak terima orang sibuk-sibuk pandang dengan jeling-jeling aku.hihihi :p Sama je sebenarnya.Apa yang kita tak suka bermakna orang pon tak suka jugak kita buat kat dia.Jadinya kalau nak buat kat orang tu fikir dulu kita ni suka ke tak kalau orang tu buat kat kita benda yang sama dengan apa yang kita nak buat.Berbelit dah ayat ni .hahahahaha :p

Apa tujuan aku sebenarya nak tulis entry ni pon aku tak sure.Apa yang aku tahu sekarang aku memang suka pandang jauh-jauh ala-ala termenung gitu.kalau ada yang tegur,apa yang aku fikirkan mesti aku akan jawab "Entah".Jujur memang aku sendiri tak tahu apa aku fikir.Yang pasti aku suka merenung jauh-jauh dan memerhati.

Mungkin terkenang insan yang jauh.
Mungkin jugak terkenang insan yang telah tiada.
Mungkin jugak tenung tanpa tujuan.
Adakah aku sedang membuang masa? =.="

Takpela.Mencari ketenangan dan kumpul semula semangat atas apa yang telah terjadi.
Berfikir langkah seterusnya untuk melangkah agar tidak jatuh kembali.
Berfikir langkah untuk ke alam perkahwinan yang bakal menjelma pulak nantikan ^^
Be prepare emosi dan mental.
Be prepare fizikal dan kewangan ^^

Semoga perjalanan hidup kita semua dipermudahkan dan dirahmati.Amin.





14 pesanan buat ayut :

hafiz hafizol said... Reply To This Comment

Semoga semua selamat Kak :")

Lelaki said... Reply To This Comment

insyaallah.

azizah :) said... Reply To This Comment

merenung masa depan apakah yg bakal tiba.. hee

insyaAllah perjalanan akan di permudahkan.. Amin..

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

tajuk entry ni, Juah ke Jauh...?

ayut said... Reply To This Comment

@Cik Nur™hahahaha...kelakar baca balik..mekaseh nur..nur perasan je kan :p

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

Hihi..xpe, x salah nk merenung masa depan..hihi
Cantik baju ayut :)

ayut said... Reply To This Comment

@Sue-Rya Qistina hihihi...mekaseh kak...pasni nk renung jauh2x lglah.. :D

Che Rosliza Che Mat said... Reply To This Comment

Merenung masa depan elok...cantik baju..

Ibu Lala said... Reply To This Comment

Moga sumenye dipermudahkan.

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

amboii..jauh merenung masa dpn ehh..apa2 pun semoga ayut terus maju k :)

aisya said... Reply To This Comment

berangan pun sama jugak dgn merenung masa depan kan? hehehe

ummuaidan said... Reply To This Comment

Sama ker ngan berkhayal yut..
takper ade ketikanya kita perlu merenung dan berfikir ttg mcm..bila otak kita dah occupy ngan mcm2 takderlah peluangnak termenunglagi kan

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

nice.. setuju dgn bait kata2 tu.. cantik pic ayut tu.. ;)

Sya Mimie said... Reply To This Comment

sama la ayut..bila orang tnya menungkan apa, mesti jawapannya entah.. tapi jauh dari sudut hati, hnya kita je yang tahu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...