-Kawan Aku-

Kad Raya daripada Blogger

Assalamualaikum..


Photo: kad raya lagi! :)

Terima kasih bebanyak buat 3 orang blogger ni yer.
Ayut dapat dah kad raya daripada korang!

Lama dah dapatnya tapi baru post.huhuhu ^^ 
Terlambat inform pulak.
Lepasni kad raya ni akan di tayang di ruang tamu sebagai hiasan.Tapi kad raya kak ina akan digunakan semasa membaca buku nanti.hihihi ^^
Terima kasih lagi sekali yer!


12 pesanan buat ayut :

Teena Tna said... Reply To This Comment

Wah, best nye dapt kad raya. Tahun ni teena tak dapat kad pun...

Tetamu Istimewa said... Reply To This Comment

Dah lama tak dapat kad raya. Mesti seronokkan.

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Tradisi yang semakin lama makin dilupakan. Lama dah tak dapat kad raya ni.

azizah :) said... Reply To This Comment

pun dah selamat sampai yer..tahniah ayut!

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

NUr pun dapat dari eca n kak ina.. :)

hafiz hafizol said... Reply To This Comment

seronok ah.. tahun ini ada sorg blogger je bg kad raya... tahun lepas ramai ah jugak hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

tahniah dear..

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

wah best tu dapat kad raya...nostalgic betul...huhu

aisya said... Reply To This Comment

tayang kat ruang tamu. alahai segannye. hahaha..

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

untung la dpt kad raya.. jgn lupa gantung cntik2.. hihi

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Wah, bestnya dia dapat kad raya

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

akak pun dpt kad raya drp diorg jugak kecuali aisya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...