-Kawan Aku-

Seminggu bersama Suami

Assalamualaikum...

Alhamdulillah aku selamat sudah sampai ke Semporna bertemu suami tengahari tadi. Menghabiskan cuti tahun yang masih berbaki bersama insan tersayang. Nama pon jauh kan. Habiskan jela cuti yang ada. Setel.


Eerrr...nape gitu muka kamu suamiku?adehhh :D

Masih sama kem ni. Tak berubah pon.hahaha. tapi apa yang lain ye makin ramai la sebab tentera-tentera darat ada datang sini buat operasi agaknya.

Masa untuk berehat daripada kerja dan perkara-perkara yang memeningkan. Makan tido la ye. Menikmati kehidupan ala-ala honeymoon gamaknya. Layankan. ^^

11 pesanan buat ayut :

Jazz Lover said... Reply To This Comment

Selamat bercuti sis

Sya Mimie said... Reply To This Comment

Asslmkm ayut.. Selamat bercuti-cuti mlysia bersama suami tercinta.. :)

Ujie said... Reply To This Comment

Enjoy every moment Ayut!

suka suka said... Reply To This Comment

Enjoy!!

ayut said... Reply To This Comment

Thanks dear ;)

ayut said... Reply To This Comment

Wsalam mummy...heee...mmg bcuti sgt dh ni..makan tido je.. :D

ayut said... Reply To This Comment

Thank kak ujie ;) lama xsinggah blog kak ujie...maaf ye kak..

ayut said... Reply To This Comment

Mekaseh!!!

Invisible Me said... Reply To This Comment

Tak telewat moganya, nk cakap selamat bercuti. Hehe.

azizah :) said... Reply To This Comment

enjoy setiap moment yg ada tu ayut! luang masa besama2.. yang pasti balik berisi.. kuang3x.. hahahaa

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

selamat bercuti ayut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...