-Kawan Aku-

10 days challenge:Day 7-7 Most wanted wishlist

Assalamualaikum...

Bertemu lagi dengan cabaran hari ke 7. Semalam entri pendek je sebab jet legged la kot gamaknya. Boleh gitu?? Hahaha.

Okla. 7 impian yang sangat diinginkan. Errr..dah macam puteri impian rasa. Apa pon aku akan usahakan untuk mencapainya. Insya Allah. Amin..

1. Nak mengandung.


2. Nak anak 4 atau 5 orang.


3. Nak beli rumah sendiri.


4. Nak pergi oversea.


5. Nak berniaga a.k.a mempunyai kedai sendiri.


6. Nak berphotoshoot untuk keluarga kecil aku.


7. Nak buat solat sunat tasbih walaupun sekali seumur hidup.

Haaa..itu dia impian yang nak sangat aku dapat. Nampak macam biasa-biasa je kan tapi pada aku ianya sangat luar biasa :) Disiplin kena lebih usaha pon kena lebih lepas ni. Lagi untuk nombor 1 dengan 2 tu. Ahaks!! Wish me luck and all the best ye kawan-kawan.




Happy weekend from Ayut!
Semporna, Sabah.

4 pesanan buat ayut :

Invisible Me said... Reply To This Comment

Moga semua impian tercapai :)

azizah :) said... Reply To This Comment

moga percutian ayut ke semporna kali ni pulang dengan di khabarkan berita gembira ayut megandung! Amin...

Jazz Lover said... Reply To This Comment

Kira macam wishlistlah nie. Semoga semuanya tertunai sis.

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

aamiin.
smga dipermudahkan segalanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...