-Kawan Aku-

Jom tengok bola JDT vs FELDA!!

Assalamualaikum...

Apabila malam baru bertemu. Kejap lagi nak pergi tengok bola dengan peneman setia ke hujung nyawa seterusnya ke syurga,suamiku. Ooppss!!

Selama ni tengok bola sorang-sorang. Makan sorang-sorang. Gemuk pon sorang-sorang. Sekarang kita berdua pulak. Cukupkan seminggu berdua nanti lepas tu berdikaei semula ye.


Bosan duduk rumah jadinya malam ni kita keluar ye. Jom ke kedai makan!!!

Tajniah buat Kedah pusingan pertama separuh akhir dengan Pahang berjaya menyumbat gol 3 berbalas 1. Malam ni kita tengok pulak siapa yang berjaya memperoleh mata lebih. Aku walaupun asal Johor tapi aku sokong je dua-dua pasukan kalau tengok. :p 

Korang sokong siapa ni Piala Malaysia?
Kedah?
Pahang?
Felda?
Jdt?



4 pesanan buat ayut :

Jazz Lover said... Reply To This Comment

Memandangkan bf saya sokong JDT, jadi secara automatiknya saya sokong JDT jugok. Hahah.

Chot said... Reply To This Comment

pahang & felda. haha..tamakkk..nak final taun lepas FELDA VS PAHANG berulang...yihaaa

ziezah.com said... Reply To This Comment

JDT lah! hehee

ros_reeza said... Reply To This Comment

alamak. lambat ke sini.. Dah tahu juaranya kan. hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...