Followerku..

Harritage Gallery!

Assalamualaikum. ..


Cerita berkerja sambil jalan-jalan. :) Hari Rabu yang lepas aku dihantar oleh bos aku kat tempat kerja hadiri satu taklimat mengenai program Shell iaitu Superstar. Maklumat lanjut boleh layari laman web Shell Malaysia ye.

Taklimat tu dibuat di Melaka Holiday Inn Hotel. Aku dengan aku punya team gerak pagi gile pukul6.huhuhu. sampai habis dengar taklimat bos kitorang bagi green light bawak kereta dia. Aku dan team pergi ke Melaka Megamall!!


Bulan 11 lepas aku ke sini jugak tapi belum siap. Sekarang siap dah bangunannya. Bangunan ni bersebelahan Dataran. Ala dataran yang ada kapal besar dengan A Famosa tu. Kalau dah penat jalan dan berpanas kat situ bolehla lepak sini. Setakat aku tengok macam shopping complex lain-lain jugak cumanya dalam Melaka Megamall ni ada Harritage Gallery!


Tujuan aku sebenarnya cari Surau. Sekali orang kat situ cakap surau ye dalam Harritage Gallery ni. What did u expect from the given name to this outlet?? Mesti bayang macam muzium ke macam galeri penuh gambar?hihihi. Aku bagi pencerahanla sikit ea apa ada dalam ni. Harritage Gallery ni dalamnya macam kedai-kedai kecik yang menjual hasil industri kecil. Contohnya,kerepek, baju tshirt, cencalok, baju murah-murah etc. Lebih kurang dalam ni korang boleh tawar harga la. Berderet la jugak kedainya tapi time aku pergi ni masih ada kedai yang tak sepenuhnya lagi bersedia. Mungkin sebab Megamall ni baru je siap kot. Nak tahu lebih lanjut korang yang jalan-jalan Melaka bolehla singgah nanti. :)



Last but not least empunya owner blog nak menyibuk tepek gambar. Jumpa lagi ye Holiday Inn!








8 pesanan buat ayut :

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

eh eh ayut dah semakin kurus lah...

Mummy MM said... Reply To This Comment

Seronoknya. Teringinlah nak pergi jugak.

Unknown said... Reply To This Comment

mcm menarik je heritage gallery ni. :D

Cik Puan said... Reply To This Comment

alahai...nape PIC tak nampak muke he?

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

inshaallah shida jalan2 nnt..tak pernah pergi melaka lg hehee :)

Unknown said... Reply To This Comment

Best ke melaka ni.. byk tmpt2 menarik

Cik Rose said... Reply To This Comment

Ros dah pernah singgah ke sini :)

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

blh la masuk nti.bila nk pergi ntah le.. hihi

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...