Followerku..

Segmen Mencari Bloglist by Eppy Ismail

Assalamualaikum. ...

Giveaway dah join banyak jadinya kali ni nak join Segmen pulak. Banyakla sangat kan padahal baru dua je.hahaha. Jom memeriahkan segmen mencari bloglist ni. Baru jugak kenal blog ni :) Lama kan tak tambah kenalan. La ni nak kenal mengenal ada ke perkataan ni dalam kamus dewan??pulak.


Syarat:
1. Follow pemilik blog LINK
2. Buat entri SIAP
3. Letak banner dan backlink ke entri OK
4. Komen dan bagi link entri BAIKLAH
5. Ajak blogger lain. KORANG JOM LA JOIN!!! :)

Nanti ada masa bolehla blogwalking untuk berkenalan.Yeehaaa! Jangan lupa join.
Tamat Segmen: 13 April 2014.



7 pesanan buat ayut :

Eppy Ismail said... Reply To This Comment

tq akak ayut sebab join..senarai peserta akn update tiap hari. meh la blogwalking sambil2 boleh visit blog sy.. :)goodluck!

Cik Rose said... Reply To This Comment

good luck Ayut!

Unknown said... Reply To This Comment

Dari segmen sama..dah follow sini..jemput ke blog saya pula ye =)

http://ibuafinaazfar.blogspot.com/2014/04/segmen-mencari-bloglist-by-eppy-ismail.html

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

selamat bersegmen ayut

Unknown said... Reply To This Comment

Eira datang BW sebelum segmen tamat...
http://eiraaikawa.blogspot.com/2014/03/segmen-mencari-bloglist-by-eppy-ismail.html

Unknown said... Reply To This Comment

Gudluck ayut

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

selamat bersegmen ayut...

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...