Followerku..

Cenderahati dr Henrietta Jose

Assalamualaikum. ..




Alhamdulillah....
Dapat ole-ole daripada cik Henrietta Jose.. Ole-ole kerana menyertai Giveaway by Henrietta Jose tempohari. Terima kasih ye. Terlambat dah inform kat tuan badan.

2minggu tak balik kampung kat Ayer Hitam jadinya lambat aku bukak hadiah yang diterima. Tak dapat novel,dapat cenderahati penanda buku pon boleh. Seronok tau dapat hadiah.  :)

Ada sesiapa lagi tak nak bagi hadiah? ? Hahaha. 

# Ole-ole dari Semporna lupa nak bawak ke rumah sewa.adehhhh... =_=" Terbantut la nak buat GiveAway simple dr aku. 



9 pesanan buat ayut :

HeNRieTTa JoSe said... Reply To This Comment

dah terima? Alhamdulillah....hara suka lah yea dengan hadiah xseberapa tu...

HeNRieTTa JoSe said... Reply To This Comment

dah terima? Alhamdulillah....hara suka lah yea dengan hadiah xseberapa tu...

Cik Puan said... Reply To This Comment

Cantikkk....
tahniah ayut ^_^

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

tahniah ayut.cantik la

Unknown said... Reply To This Comment

Tahniah ;D

Umm AA said... Reply To This Comment

Oklah kan penanda buku pun cukuplah buat kenangan kan yut..

Unknown said... Reply To This Comment

Comel.. tahniah ayut

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

cantiklah... kreatif

Cik Rose said... Reply To This Comment

tahniah Ayut..

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...