-Kawan Aku-

WW#79: Pesanan buat semua Wanita!

Assalamualaikum...



Syarat:
Jangan buang sepah-sepah.
Jangan lupa cuci bersih-bersih.

Pengajaran:
Syaitan suka benda dan tempat yang kotor.
#Kes kejadian budak sekolah kena kacau.
*__*



15 pesanan buat ayut :

hazwan hairy said... Reply To This Comment

haaaa sila bca semua kaum wanita..haha

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

yup.. kena jaga kebersihan.

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

bab tuala wanita tu,,.mmg kena jaga..! kena basuh bersih2...kalau tak mmg setan sukalah....

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

Nasib baik makhluk tuh cakap apa yg dorang tak suka kan..setidak-tidaknyer kita semua boleh amek pengajaran..hehe

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Bnde2 kotor memg la makhluk tuh suke

Sya Mimie said... Reply To This Comment

kalau sekolah memang normal kena histeria.. sebab dorang suka buang tuala wanita tu tanpa cuci.. aduhai..

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

mmg betul tu !

unsecretostory said... Reply To This Comment

Yup betul, benda benda cemni suka laa benda benda yg kotor nie.

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

memg kne jge kebersihan btul..

Cik Puan said... Reply To This Comment

mase kat ostel dulu cik penah nampak kengkawan trkene gangguan ne...punca nye tu lah..tuala wanita..ntah nape lah ade segilintir kwn2 susah sangat nak basuh bersih2...aihhh...

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Dekat asrama saya jarang orang buat macam tu. Maklumlah semua dah besar2. Tapi ada jugaklah jumpa sekali sekala. Nasib baik dah berbasuh. Bila tanya, semua tak nak mengaku. Malu nak mengaku lettew.

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

haihh sendiri punya kenalah jaga.. sanggup ker nk buang seblm cuci bersih2.. ish

azizah :) said... Reply To This Comment

betul2.. tu pasal asrama paling banyak kena histeria...

ros_reeza said... Reply To This Comment

ye, memang kena cuci bersih2.. bahaya kan..

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

betul tu. sendiri punya kan cuci la bersoh bersih tak malu ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...