-Kawan Aku-

Carita kami 2: Pelamin tema PinkPurple

Assalamualaikum...


Selepas 25hari majlis baru ada kelapangan nak berkongsi dengan kawan-kawan pasal majlis.hihi.Takpela.Jadikan memori terindah jela kalau ada tulis dalam blog ni.Nanti boleh baca semula dengan suami tersayang. ;)

Pelamin tema warna pinkpurple.Pelamin pinkpurple ni sebenarnya bukan nak macamni.Aku nak lebih banyak putihnya.Pelamin ni lebih banyak pula warna pinkpurle.Aku pon haahkan jela sebab cantik jugak.hahaha.


Ni tepat-tepat lepas pelamin pinkpurple ni berdiri tegak dalam umah.Tak letak pon lagi bunga telur ke apa.

Eh..tepek gambar kitorang pulak ;p

Gambar atas tu ada nampak kan bunga telur crepe paper aku tu.Ada jugak bunga telur crepe paper warna putih.Itu ada cerita di sebaliknya.Lari tema kejap dari tema pinkpurple tapi hentam sajalah sebab dah buat dengan penat lelah semua.

Pelamin ni daripada bridal mana, nanti aku bagitahu bridal mana yer.Yang pasti pelamin aku suka.Ada bunga sakura sikit semua tu kan.Pastu ada bola-bola kristal pulak tergantung tu.Selamat cantik.hahaha.

Apa yang pasti senyum je ye masa majlis.Pesanan ikhlas ni.hihihi.

#macam-macam boleh berlaku masa majlis.



24 pesanan buat ayut :

Rizziela said... Reply To This Comment

cantiknyer warna pelamin

Sya Mimie said... Reply To This Comment

cantik pelamin ayut.. :)

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

wah dah selamat, Alhamdulillah, cantik adik akak, semoga berbahagia sehingga ke jannah ek ayut...

Ked Lee said... Reply To This Comment

sis! canteknyeee.
nampak cam glam sangat pelamin tu.
huhuhu.

Mira Adzlia said... Reply To This Comment

lama btol tak berbelog walking..ayut da kawin da..tahniah ya...smuge kekal hingga akhirat....cantik pelamin..awk pun cntik...perfect combination !!! :D

aisya said... Reply To This Comment

cantiknyeee..
ni yg nak kahwin jugak ni.. hahahahhaha!

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

hehehe..seb baik akak follow fb ayut tau. kalau x, masa cuti lama aritu mmg xtau la perkembangan..hehehe

- AZIE - said... Reply To This Comment

auw...cumil n cantik..more pic plssss

Ujie said... Reply To This Comment

Laa..dah selamat ke..
TAHNIAH AYUT & suami. Moga diberkati Allah..

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

dah kawen dah ayut..tahniah syg :)) lamanya tak bertegur sapa dgn ayut..huhuhu! selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ke syurga ayut dan suami :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

cntiikkk pelaminn.

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

cantikk..!
yg penting..semuanya dah berjalan lancarkan.. :)

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

cantik tau kombinasi kaler tu.. dua2 my feveret kaler tau..heee.. selmt pengantin baru skali lagi ye.. berseri jer wajah ayut.. :)

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

tahniah yer, nampak cantik & sepadan sgt. Pelamin tu pun menarik !

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Cantik pelamin tu. Heheh.

azizah :) said... Reply To This Comment

sweetnya couple ni! like sangat lahh

sarahhernyzar said... Reply To This Comment

Cantik pelamin ayut... Arabian style... Theme pn like arabian.. Awesome..

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Memg cantikkkk pelamim ayut

S. Faezah said... Reply To This Comment

cantik laa pelamin ayut :D

Cik Yaya said... Reply To This Comment

cantik sgt..suka suka

Cik Puan said... Reply To This Comment

cantik pelamin tu ayut...

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

Tahniah Ayut..cantik tau pelamin tu... :)
ramai gk org pakai tema cmne kan

ros_reeza said... Reply To This Comment

Ayut, memang cantik... pengantin dan pelamin :)
warna feveret Ros kan.. purple...

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

kedua pengantin sama cntik sama padan.
selmat pengantin baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...