-Kawan Aku-

Memori Tahun 2013!

Assalamualaikum...

Harini 17hari dalam tahun 2014.Bila pandang belakang,macam-macam rupanya aku dah lalui.Suka duka,airmata,ketawa, susah senang menjadi satu yang dipanggil sebagai MEMORI.

Sepanjang tahun 2013 aku nak senaraikan pon aku lupa dah apa yang jadi.Nampakkan jenis orang yang dah semakin dimamah usia aku ni.hahaha.Sabarjela.Kebanyakkannya masih bawah kawalan itu tak ingat mana segala apa yang terjadi.hihihi.Jom tengok imbasan kisah lalu yang masih ingat.

Januari
- Jalani kehidupan seperti biasa sebagai tunangan Mohamad Hafizal.Planning tukar kerja.Masih aktif berblog.


Februari

- Tawaran kerja daripada bos.Ada entry ye tapi malas nak cari.Boleh gitu?hahaha.Dapat bonus sebulan setengah.

Mac
- Terima tawaran kerja daripada bos.Kena menghadiri kursus di Shah Alam selama sebulan.Mula kurang aktiviti berblog.Mohamad Hafizal pon terabai.Kesian dia :(

April
- Pindah ke kampung Batu Pahat.Kerja baru.Jawatan baru.Semakin kurang berblog.

May-Oktober
- Kerja,kerja dan kerja....Fokus lebih kepada kerja akhirnya blog terabai.Tambah dengan persiapan kahwin.

November
- Pergi Terengganu hantar abang kahwin.1st time bawa kereta myB kesayangan sejauh tu.huhuhu.


Namun...dalam kesibukan, aku terlibat pulak dengan 2 kali kemalangan.Selamat tak teruk.Dugaan.Disebalik dugaan Allah turunkan rezeki tidak diduga.Penghujung bulan November cash out pertama Nuffnang.

Belek gallery terjumpa pulak.

Tambah lagi rezeki dapat hadiah handphone Grand Duos daripada tunang ( masa tu ). ;)

Disember
- Berkahwin.Bulan paling sibuk dan happy.Alhamdulillah....

Ehem... ;)

Jumlah entry tahun 2013 cuma 293.Menurun.Tapi syukur aku boleh lagi dapat iklan daripada Nuffnang.Kesimpulannya impian aku umur 25 tahun bernikah terlaksana.6 hari ketika berumur 25 tahun aku bergelar isteri kepada Mohamad Hafizal.Alhamdulillah.

Kemuncak 2013 aku adalah bersama suami tersayang.Sangat indah :) Mudah-mudahan 2014 lebih baik daripada tahun sebelumnya buat suami, Mohamad Hafizal, aku, keluarga kami, saudara-mara kami dan semua yang membaca entry ni.insya Allah.Amin..



12 pesanan buat ayut :

Cik Yaya said... Reply To This Comment

Alhamdulillah.. banyak yang dilalui mematangkan kita..
semoga bahagia bersama suami tersyg..semoga menjadi isteri yang solehah ^_^

Wana Owen said... Reply To This Comment

nak tengok gambar kawinnnn..=)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

alhamdulillah..

cntik bju khwin..sweeeeettt.

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

Byk peristiwa penting tuh yg berlaku dalam hidup dalam tahun lps yer...semoga tahun nie murah rezki, cepat dapat baby...ahaks...heheh..jgn cubit akak tau...:)

aisya said... Reply To This Comment

suka gambar last. hehe. :P

azizah :) said... Reply To This Comment

jijah doakan ayut di permudahkan segala urusan.. bahagia di samping org tersayang... bertabahlah walaupon suami jauh di sisi :) senyum!

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

pahit getir kehidupan...

apapun selamat menjalani kehidupan sebagai seorang isteri kepada suami.. :)

lepas ni rajin2 blogging tau. :)

Cik Puan said... Reply To This Comment

Semakin maju..semkin mara ke hadapan dan semkin ade perubahan....ape pon yang akan datang...Semoga lebih baik dari hari-hari yang lalu....

Sya Mimie said... Reply To This Comment

amin.. akhirnya penghujung 2013 ada kemanisannya kan.. :)

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Semoga terus mara ke depan ye ayut...cantik baju kawen ayut

ros_reeza said... Reply To This Comment

ada suka dan duka ni tahn 2013.. itulah namanya kehidupan.. tak selalu manis, kadang pahit juga harus dirasa kan :)
cantiknya Ayut...

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

suka duka kehidupan. pasti ada manis utk utk dkenang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...