-Kawan Aku-

Khamis Yg Spontan: Tak sedap tu la Ubat

Assalamaulaikum...

Horlicks + Oats = Tak sedap (tekak aku)



Horlicks = Sedapppp!!
Oat tu kan bagus untuk kurangkan kolestrol tapiiiiii.......
bila oat dalam horlicks kegemaran aku jadi macam 3 in 1 atas tu aku beli jadi tak sedap (tekak aku). Tawar.Lemak takde.

Ooh Horlicks Oats 3 in 1...tak habisla engkau kat bilik tu.hahaha.



16 pesanan buat ayut :

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

sedap nih ayut

Wana Owen said... Reply To This Comment

saya pulak memang tak reti nak minum horlicks.sedap eh air horlicks?

unsecretostory said... Reply To This Comment

Hahahaa. Chaiyok kak. Chaiyokkk :D

Cik Puan said... Reply To This Comment

kolestrol ayut tinggi ke?
ce try oat+susu ke...cik slalu minum campur dgn susu..Sedap jugak.yaelah,...tekak dinesour..ape2 pon sedap...hihiihhh

S. Faezah said... Reply To This Comment

hahah..faezah pon x lalu oat..huhuhu

miz ruha said... Reply To This Comment

oat... sy tak berapa suka...

ayut said... Reply To This Comment

@Wana Owen sedap..horlicks tu rasa lemak2x...klu ltak susu pekat tu byk lg sedap.tryla minum....

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

oat mmg xsedap...tapi baik utk ksihatan...

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Bila elaun keluar nanti saya try. Selalunya saya minum vico jark untuk breakfast

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

x minum holicks la ayut..huhu

azizah :) said... Reply To This Comment

jijah pon suka horlick saja.. campur oat tak lalu makan

ayut said... Reply To This Comment

Cik..ni ayut saje nk try sbnr ye...tp xkna tekak plak.hihihi

ayut said... Reply To This Comment

Ooo...ayut xminum plak vico..tp ala2x je kot 2 ni kan??

ros_reeza said... Reply To This Comment

hahahha.. teringat pulak Ros pun pernah beli haritu.. konon nak ubah gaya hidup. nak breakfast minum tu je.. no more nescafe.. tapi bertahan dua tiga hari je, mulalah cari nescafe.. hihihi.. sekarang ni nak kembali semula ke jalan sihat. hahhaha

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

habiskanla sian horlick tu. hihi

UmmuAidan-Arissa said... Reply To This Comment

Kalau akak suka oat dengan susu, letak madu..sedap..kalau kat sini sll makan yg old fashioned jer bkn yg 3 in 1, msk sendiri lg sodap..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...