-Kawan Aku-

Menu Burger Baru KFC


Assalamualaikum. ..

Korang dah cuba ke menu burger baru di KFC tu?Aku dah cuba minggu lepas. Kebetulan lalu KFC nampak menu burger baru KFC. Terus cakap kat suami masa tu tengah bawak motor, sayang nak makan KFC la...! Padahal baru lepas makan kot. Hahaha



Apa nama burger baru KFC tu? Burger baru KFC tu namanya Zinger Remixed!! Apa bezanya dengan burger sedia ada? Bezanya tak banyak pada aku. 

Masih macam Zinger burger iaitu burger ayam yang digoreng ranggup. Roti Zinger Remixed ni lembutttt. Atas roti ada taburan oat. Sedikit tambahan slice ataupun potongan jalapeno pedas dan sos istimewa citarasa asia. Pedas. Jalapeno pedas ni tekstur ye macam lada benggala tapi besar sikit. Masa makan takdela pulak rasa lada benggala tu. Aku pon masih pelik...apa la jalapeno pedas ni. Siapa tahu?? Cerita sikit meh.

Aku rasa not bad. Cuma ada rasa muak cikitla kalau burger KFC ni. :) Apa pon tahniah buat KFC Malaysia dengan keluaran baru mereka ni. Teruskan berinovasi dengan makanan! Hihihi.



6 pesanan buat ayut :

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

saya x pernah makan lagi la kak beger KFC nie.. selalu makan BEGER KING jeee haha

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

eca klu nak makan burger..mmg p mcd or burger king je..kt kfc xlalu mkn burger dia.ahaha...duk tringat waikiki burger dulu2222 tu.tu je rasa nak makan....

samalah kita ayut, klu rasa nak makan burger..biar atas motor, biar da mkn, nak juga makan.hahaha...

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

eca klu nak makan burger..mmg p mcd or burger king je..kt kfc xlalu mkn burger dia.ahaha...duk tringat waikiki burger dulu2222 tu.tu je rasa nak makan....

samalah kita ayut, klu rasa nak makan burger..biar atas motor, biar da mkn, nak juga makan.hahaha...

aku_azreen said... Reply To This Comment

aiceceh..promosi kepsi nampak..hehehe

ros_reeza said... Reply To This Comment

tak pernah rasa lagi burgerb baru ni..

azizah :) said... Reply To This Comment

apa2 pon burger mane2 pon sedapp.. nyum2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...