Followerku..

CPUV bulan May 2014

Assalamualaikum. ..



Lama tak update pasal Nuffnang kan. Sekarang ni ramai dah blogger lain menambah pendapatan menggunakan saluran selain Nuffnang. Aku je masih tak berupdate nak ke arah lain. Aku yang tak pandai manage kehidupan ke memang masa tu tak mencukupi.hohoho. Tapi yang pasti nak seribu daya kan? :)

Oklah.Update pasal akaun Nuffnang aku.Alhamdulillah.Banyak tengah running sekarang ni. Ada jugak yang dah credited bulan April tu.Tak sempat aku nak tengok dia running dah credited plak. Takpelah. Yang penting berganti :)

Total CPUV sepanjang berblog adalah 55. Sepanjang tahun 2014 aku baru je dapat sebanyak 16 CPUV. Korang dah berapa puluh ek?hihihi. Jeles I. Takpelah ye.Rezeki masing-masing. Lepasni kita support antara kita ek?Cayang korang! ^^ Untuk Bulan May ni ada iklan Olay, McDonald dengan VW Jetta. Bulan April yang masih running Darlie, Whisper dengan Downy Dolce. Haaaa...aku dah beli Downy baru ni.Nanti nak tryla.Berkesan jugak CPUV aku dapat ni sebab dengan aku sekali terpengaruh nak membeli. :)

Terima kasih pihak Nuffnang bagi pengiklan melabur kat blog aku yang tak seberapa nak update dan comel ni.Harap tuan je yang comel.Eh???!!

ok bye!



7 pesanan buat ayut :

Izwa Kamaruddin said... Reply To This Comment

tahniah..

nur anis said... Reply To This Comment

waaa...bestnyaaa..

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

byknyaaaaaa CPUV diaaaa..tahniah..akak bruuu je dpt CPUV ketiga yg bertempek lama sikit kat blog..hehehe..yg lain2 sume kejap2..akak dah takde idea nak blog apa dahhh..haha!

Anonymous said... Reply To This Comment

wah byk tu mmg murah rezeki ayut hehehe

Unknown said... Reply To This Comment

pehhh banyaknya on going! cepat update blog laju2

adam said... Reply To This Comment

banyaknya CPUV, untung ada rezeki dari Nuffnang. Keep on writing.

Cik Rose said... Reply To This Comment

tahniah Ayut.. banyaknya.. Alhamdulillah rezeki Ayut. cer share tips2 ni ayut :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...