-Kawan Aku-

Adam Fahim dah 2 tahun!

Assalamaulaikum. ..

Khamis lepas genap dah umur anak sedara aku Adam Fahim 2 tahun. Membesar dengan sihat dan jitu sekali badannya.hahahaha. Alhamdulillah. 


Muka bulat tak berubah pon.hihihi. Budak umor 2 tahun ni dah sibuk ikut apa orang cakap. Pastu sekarang selalu sangat cakap 'adoiii'. Semua dia nak adoi.

Perkembangan umur 2tahun biasanya budak-budak memang akan riuh mulutnya untuk belajar cakap kan? Aku ni belajar ilmu keibubapaan dari kakak-kakak atas aku je.hihi. Untungnya jadi adik last kan. :p

Comel jela anak sedara aku sorang ni.
Moga terus sihat dan jadi anak yang berbakti pada Islam dan ibubapa ye Adam Fahim. Amin.



3 pesanan buat ayut :

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

bangga Adam Fahim mak sedara dia tulis pasal di di blog hahaha!

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

mcm muka ayut..siyes =)

azizah :) said... Reply To This Comment

ok la tu.. ada pengalaman jaga anak2 buah..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...