-Kawan Aku-

Ni la Anak Citam!

Assalamualaikum...

Ingat lagi pada gambar Wordless Wednesday dulu yang ada aku dengan si suamiku tersayang pegang kucing tu?

Haaa..ni adalah kesinambungan kucing 3 ekor tu.


3 ekor ni main tak pernah penat. Pelik aku tengok. Huhuhu. Pantang aku balik hujung minggu bisingnya bukan main sebab lapar nak makan ikan. Pandai diorang ni. Kejar aku masa nak makanje. ;)

Mak dia tu warna hitam. Panggil pon memang Citam. Gabungan dengan bapak dia warna Kelabu. Jadilah warna dia coklat-coklat hitam. Ekor ikut bapak semua separa panjang.

Setakat ni nama 3 ekor ni aku bagi:
Pintal - ekor dia macam berpintal
Buntal - dia ni perot je boncit
Bundal - yang ni comel cikit macam bulatje




Jap lagi kalau nama tak serasi kita tukar balik ye. Kucing rumah aku ni nama dah besar nanti baru lekat. Kecik macamni memang nama berubah jela. Kalau ikutkan si Citam ni beranak bulan 3 aritu. Jadinya anak si Citam ni dah masuk 5 bulan! Pandai Citam jaga anak. Tepuk tangan untuk Citam walaupun manja lebih.





6 pesanan buat ayut :

Cik Umie Artoqiemie said... Reply To This Comment

seronok gila banyak kucingmeow

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

ololoo comelnyaa..

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said... Reply To This Comment

Ala cutenya dia.. Shakira punya nama Ara :)

Aisya A. said... Reply To This Comment

nak sekorrrr.. *macam la boleh.. hikhik*

ros_reeza said... Reply To This Comment

banyaknya kucing tu.. macam mak mertua Ros jugak, suka jaga kucing.. banyak dia jaga.. sayang sangat 2 :)

azizah :) said... Reply To This Comment

hai citam...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...