-Kawan Aku-

Kepentingan kalsium pada Tulang

Assalamualaikum...

Hidup sihat,hidup bahagia!
Siapa setuju?
Pernahkah anda rasa seronok bila anda demam?
Ketawakah anda bila saat nak bangun dari duduk tapi rasa tulang macam nak patah?

Mesti rasa stress,sedih lepastu fikir apala nak jadi dengan aku ni. Kecewa dengan diri sendiri. PLEASE....STOP!

Ubah cara hidup anda.
Anda malas? Anda berkira? Anda yang rugi...  :)

******

Ostematrix bekalan kalsium tulang anda!


Eh...minum jela susu.Kan lagi baik.
Ya..itu betul.
Berapa ramai yang ada masalah untuk minum susu? Ostematrix memudahkan kerja anda seharian. Tak perlu nak menyudu bagai. Tinggal buka botol,telan. Minum air masak 3 liter sehari. WAJIB.

Anda MALAS,anda RUGI.

Semakin lama tulang akan semakin mereput. Terutama selepas ibu bersalin. Segala nutrien dalam badan anda berpindah pada anak yang anda kandung. Bekalan kalsium yang tinggi perlu buat para ibu. Jangan ambil mudah. Tulang adalah komponen penting dalam badan anda. Di situlah terdapatnya saraf,salur darah dan sum sum dengan sel darah merah dihasilkan.

*****

Menurut kajian, kalsium sangat bagus penyerapannya dalam badan jika diambil bersama dengan magnesium. 

Ostematrik telah dirumus bagi menghasilkan supplement yang mengandungi dua bahan penting ini. KALSIUM DAN MAGNESIUM. Menggunakan bahan semulajadi dan dipercayai tiada sebarang campuran bahan kimia.

Nak order dan khidmat nasihat boleh tanya lanjut ye. 

HIDAYAH
0193627388





4 pesanan buat ayut :

Eintan Nurfuzie said... Reply To This Comment

kalsium penting terutama bl dah tua.. sbb kesannya bl dh tua

ayut said... Reply To This Comment

Betul tu cik en..skrg pon dh boleh rasa..hehehe

azizah green line said... Reply To This Comment

kalsium penting utk org pregnant gak..

muja said... Reply To This Comment

muja ni, bab minum susu ok. kejap je habis sbotol. bab nak beli susu tu yang malas. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...