-Kawan Aku-

ESP SHAKLEE dan Kesannya pada aku!

Assalamualaikum...

Ada kelapangan nak cerita sikit kebaikan aku perolehi dengan ESP Shaklee ni. Aku consume ESP Shaklee start awal bulan 7 haritu. Tapi masa tu aku minum ESP Shaklee tak konsisten. 

Bermulanya pertengahan bulan 7 aku dah start minum ESP Shaklee secara konsisten. Tak pernah tinggal setiap pagi. Aku kerja masuk pukul 7. Jadinya aku jarang sarapan. Jadinya ESP Shaklee sekarang adalah sarapan aku.

Kesan pada aku:



- Perut rasa selesa
- Rasa kenyang berpanjangan
- Pembuangan semakin lawas
- Jerawat kat muka tak seteruk bulan sebelumnya. Gambar atas tu kanan bulan sebelum,kiri selepas minum esp shaklee.

Alhamdulillah.

Aku memang jarang ambil berat pasal kesihatan. Sejak ambil ESP Shaklee ni aku dapat rasa beza perut aku. Selalu sebelum ni cepat rasa pedih semua tapi sekarang aku boleh kerja tanpa risau. Sangat seronok!

Pada aku,kalau korang nak cuba makan supplement shaklee,cuba dulu ESP Shaklee ni. Korang akan dapat rasa bezanya. Aku tak nakla kebaikan ni rasa sorang-sorang. Korang cuba lepas tu korang rasa perbezaannya.

Kalau nak order boleh wassap dengan aku tau. Aku pengedar sah shaklee area batu pahat.  Sesiapa luar Batu Pahat, aku pon boleh buat penghantaran satu Malaysia. Jangan malu nak bertanya. Shaklee menawarkan pelbagai makanan tambahan untuk seisi keluarga. 

HIDAYAH
0193627388


3 pesanan buat ayut :

muja said... Reply To This Comment

nik pun suka sangat dengan esp shaklee. :)

azizah green line said... Reply To This Comment

ESP bagus..perut rasa kenyang je..

NuSaNa NoSa 91 said... Reply To This Comment

banyak kelebihannya.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...