-Kawan Aku-

Vivix Shaklee Ubat untuk Pesakit Kronik

Assalamualaikum...


Permulaan bulan dengan perkongsian barang sihat dan sangat berkualiti daripada Shaklee. Ambil aura permulaan bulan katanya gitu.

Okla. Tak mahu cerita panjang berjela cuma nak tegaskan kat sini, Shaklee ada makanan tambahan bagi pesakit-pesakit yang kronik di luar sana. Apa sakit kronik ni? Apa makanan tambahannya? Jeng jeng jeng...!!


Iya....itu dia penyakit kronik dan makanan tambahan terbaik buat para pesakit di luar sana.

Subhanallah...ciptaan Allah itu memang ada kelebihannya. Meh nak cerita sikit macamana vivix ni boleh jadi ikhtiar bagi pesakit-pesakit kronik ni. Vivix diperbuat daripada campuran bahan botani: 1) Elderberry, 2) Polygonum Cuspisdatum, 3) Lobak Purple and akhir sekali 4) Anggur Muscadine.

- ANGGUR MUSCADINE yang dikenali juga sebagai SUPER GRAPE kerana ia membesar sebesar Bola Golf!!! Buah anggur yang tahan daripada suhu panas,bakteria dan fungus. Kat sini je dah nampak bahan digunakan sangat baik. (No need any racun serangga!Safe!!)

Info selebihnya anda boleh tengok pada kelebihan bahan utama vivix. Berbaloi kan kalau tengok cara pembuatan. Bebas bahan kimia dan selamat. Kegunaan pon banyak.


Vivix sangat membantu bagi pesakit kanser. Jangan takut untuk mencuba kerana sudah ada banyak testimonial berkaitan pesakit kanser menggunakan vivix. Vivix dapat membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh badan. Kandungan yang diperkaya dengan Resveratrol (kumpulan komponen dalam tumbuhan  yang dikenali sebagai POLYPHENOLS) sebagai bahan ANTI OKSIDAN dan ANTI PENUAAN selain daripada dapat menghalang pembesaran sel-sel kanser dalam tubuh badan. Lepasni aku akan tunjuk testimonial customer lain ea. Aku janji punye. ;)

Promosi bulan Julai

1) Beli Vivix 7 @ 6
2) Beli B Complex 4 @ 3
3) Beli vitalea for kids 4 @ 3

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut,bolehla hubungi hidayah a.k.a ayut ye. 0193627388. Sesiapa nak jadi lebih muda dari usia dan membantu keluarga,sahabat atau saudara terdekat, bolehla kita berborak-borak apa makanan terbaik buat orang yang kita sayang!


See ya!!


1 pesanan buat ayut :

azizah green line said... Reply To This Comment

moga bisness ayut berjaya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...