-Kawan Aku-

Kelebihan ESP Shaklee

Assalamualaikum...

ESP Shaklee...
Supplement paling laris dan kadang sampai kehabisan stok di HQ. Tak dinafikan memang pastinya barang yang baik dan memberikan hasil yang terbaik akan menjadi pilihan pengguna.

Okla. Kata orang tak kenal maka tak cinta. Meh aku kenalkan semua dengn ESP Shaklee ni. Aku nak bagi sampai korang jatuh cinta.hihihi. ESP Shaklee berbentu serbuk dan diperbuat daripada soya NON-GMO. Perlu dibancuh dan boleh dicampur dalam pelbagai minuman lain kecuali kafein dan alkohol. Ingat tu ye.



Apebenda pulak tu kan. Non-GMO soy ni adalah sejenis kacang soya yang tidak dilakukan apa-apa modifikasi secara kimia mahupon penggunaan bahan kimia. Ada soya yang ditambah bahan kimia untuk percepatkan tempoh matang atau hasil yang baik. Namun, ITU BUKAN BAHAN YANG DIGUNAKAN DALAM ESP SHAKLEE. Pembuatan ESP shaklee adalah secara go green. No Chemical.

Pengenalan sudah. Sekarang masuk kebaikan. 


Kebaikan yang aku sendiri rasa sekarang ni pon memang luar biasa. Perut aku adalah jenis yang sensitif. Tapi sekarang bila dah mula minum ESP Shaklee ni perut tak rasa banyak angin dan lebih bertenaga. Ini berani cakap sebab sendiri gunakan. Lepas-lepas ni aku kongsikan lagi kebaikan ESP Shaklee ni lebih menyeluruh dan satu-satu. Baru betul korang akan jatuh cinta. Cewahhhh. 

Kalau ada sebarang pertanyaan jangan malu jangan segan untuk bertanya ye.
Teman SID anda sedia membantu.
Hidayah
0193627388



2 pesanan buat ayut :

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

rindunya pada adik akak yang bernama ayut ini....

azizah green line said... Reply To This Comment

banyak kelebihan esp ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...