-Kawan Aku-

Pasar Malam Ayer Hitam

Assalamualaikum...

Bersiaran malam!
Hari ni hari Ahad. Jadinya di kampung aku yang dekat area Ayer Hitam ni ada pasar malam. Haaa...kepada sesiapa yang datang Ayer Hitam bolehla ke pasar malam ni pada setiap hari Ahad. Betul-betul kat Pekan Ayer Hitam tu.


Ni la jalan masuknya ke pasar malam Ayer Hitam. Serius sesak. Aku suka je letak kereta tepi jalan pastu melintas jalan kaki masuk kaki. Panjang ok pasar malam ni.


Yessszaaa.
Ayam kampung hidup pon ada ye. Ada sesiapa nak ayam kampung bolehla cari kat pasar malam Ayer Hitam ni ea. ;)

Macam pasar malam tempat lain jugak,penuh makanan,penuh baju dan penuh jugak barang keperluan lain.

Jom promote kampung! 
Suka pergi tempat macam ni sebab boleh jumpa kawan-kawan sekolah.hahaha ;) Best!




8 pesanan buat ayut :

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

Ayer Hitam Johor eh? jauh nya.. T__T

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

dkt leh gak mnyinggah..hihi

Azizah Green Line said... Reply To This Comment

Pernah da pegi.. suka beli brg2 kat ayer hitam. Murah

ayut said... Reply To This Comment

Ayut xtrasa murah pon jijah.. Sbb dh slalu nmpk kot...hehehe..

ayut said... Reply To This Comment

Jauh didekat dekat kan.... ;p

ayut said... Reply To This Comment

Yui...nnt mane tau singgah aitam...bolehla trun jap ;)

ayut said... Reply To This Comment

Yui...nnt mane tau singgah aitam...bolehla trun jap ;)

ros_reeza said... Reply To This Comment

tak pernah sampai lagi psar malam ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...