-Kawan Aku-

Anak peninggalan si Kenit

Assalamualaikum...

Ingat lagi tak korang pada si Kenit? Dulu aku penah cerita pasal mom to be Kenit. Hahaha. Ok kalau ingat untuk anak yang tu tak hidup pon sekor. Tapi, Kenit ada bunting lagi. Yesss.memang produktif sungguh.huhuhu. Kali ni anak dia hidup. 2 ekor. Tomey!!

Sekarang dah besar. Kejap je toyen dengan uteh ni besar.huhuhu.

Happy family!!

Masa ni kecik lagi. Nampak pon macam lemah je.huhuhu. Mekaseh Kenit jadi ibu yang terbaik buat toyen dan uteh. :'(

Sekarang ibu Kenit dalam kenangan. Dia demam panas sebab lepas kena cucuk aritu aku tak pantau dia. Akhirnya demam dia melarat dan dia mati. Sedih......
Takpe ye Kenit...aku jaga peninggalan yang Kenit lahirkan ni ye. Sekarang sangat sihat. Moga Kenit bahagia la ye kat sana. :)


Kenit pergi 2 minggu sebelum raya. Sedih. Tak sempat nak beraya sama Kenit.Alahai...

7 pesanan buat ayut :

natasha said... Reply To This Comment

lama x nampak ayut..bz keje ek?selamat hari raya ye ayut..hehe

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

kesian anak dia membesar tanpa mak huhu

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

alahaiii sedihnya, jaga anak2 kenit elok2 yer ayut...

Sya Mimie said... Reply To This Comment

comelnya anak2 dia.. xpelah, sekurang2nya ada juga anak2 dia sebagai pengganti kan.. :)

azizah :) said... Reply To This Comment

comelnyaa... kesiann kan

ros_reeza said... Reply To This Comment

comel anak anak Kenit...

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

alolo tomei ank si kenit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...