Followerku..

10 Days Challange: Day 2-2 Film

Assalamualaikum....

Masuk hari kedua dah. Hari kedua kena cerita pasal filem. Bila sebut filem aku pon teringat. Laaaa..aritu baru je tengok How to train your dragon 2. See? Boleh je kalau buat entri pasal tu dulu. Takla blog sunyi sepi kan.huhuhu.

Filem: How to train your dragon 2?

Google images

Ingat Hiccup? Ingat toothless? Ala naga hitam yang comel lagi bijak tu.hahaha. Cerita animasi yang sangat best pada aku. Tak bosan. Tak rugi tengok. 

Arahan: Dean DeBlois

Konflik How to train your dragon 2 ni bila Hiccup dan toothless terjumpa sebuah tempat dipanggil ice cave iaitu tempat ibu naga. Ice cave tu juga ada penjaga iaitu seorang perempuan. Siapa perempuan tu? Kena tengok. Konflik kedua bila ayah Hiccup mati. Hiccup kena menjadi pengganti sebagai ketua kumpulan di Pulau Berk mereka. Macamana Hiccup? Kena tengok.

Buat penggemar cerita animasi macam aku ni kena tengok. Boleh aku menangis tengok.hahaha. Part sedih tu memang menangisla. Bila masa kagum tu siap ..wahhhh..hahaha. Tak rugi tengok kat wayang masa baru-baru keluar waktu puasa haritu. :) 

Filem kedua aku cerita petang sikit. Kena bagi 2 filem kan...? Nanti taip lagi entri untuk filem. :) 

3 pesanan buat ayut :

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...